Ga naar inhoud

Welk moederbord voor mij?


Aanbevolen berichten

Deze vraag zal wel meerdere keren gesteld zijn, maar de techniek verandert zo snel, dat ik het maar ook probeer. Wil een nieuwe pc kopen (zelf samenstellen) en wil graag van de mensen met ervaring weten welk moederbord hier het "beste" bij past: Moederbord met FSB800 1 Giga geheugen. Pentium 4 2.8 Ghz. Radeon 9800 Pro videokaart. 2* 120 Gb Hd CRT 19'' Monitor 350 Watt voeding/kast en een case koeler. DVD+/- writer en combo drive. Vooral videobewerking/fotobewerking en af en toe een spelletje. Ik hoop dat dit de belangrijke info is waar jullie wat aan hebben. Alvast bedankt; Marco
Link naar reactie
ik zelf zat ook aan de Asus P4c800 deluxe te denken; maar op de site van kieskeurig schijnen wat mensen hier problemen mee te hebben; de score is 7.3. Vandaar dat ik eigenlijk op dit forum uitkwam, in de hoop dat ik wat meer info zou krijgen. Nu heb ik al wat info van jullie gehad, dus ik zal maar wat mobo met elkaar vergelijken. Mochten er nog tips zijn; dan hoor/lees ik dat graag. En iedereen bedankt zover. Over de "dure grap": Totaal (met alles mee (printer/scanner etc)) ben ik zo'n €2300 kwijt. Tuurlijk is dat een klap geld, maar dan ben ik wel klaar. Tot zover heb ik mijn systemen altijd ge-upgraded en als ik dat bij elkaar optel, kom ik daar waarschijnlijk boven... Dus nu maar eens helemaal "opnieuw" beginnen.
Link naar reactie
2300 euro is een normale prijs voor een compleet highend systeem, met licenties, niks mis mee. Volgens mij is het een beetje om het even, alle mobo's hebben wel wat problemen. Als je op andere fora Abit/Epox/Asus threads leest dan is er altijd wel weer 1 waar wat mee is (ik heb mijne ook RMA moeten sturen, maar ja kan gebeuren, proberen gewoon weer een nieuwe :) )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...