Ga naar inhoud

Computer maakt raar geluid met opstarten


Aanbevolen berichten

Goedendag'' telkens als ik mijn computer aan zet dan krijg ik eerst netjes de bios van mijn videokaart te zien maar, dan maakt ie een raar geluid, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt volgens mij is het gekomen sinds dat ik nieuwe hardware in mijn computer heb geplaatst. Kan dit daaraan liggen? Alle stekkers en voedingskabels en IDE kables zijn goed aangesloten. Weet iemand een oplossing ?? Hartelijk Dank. MozyMuis. Pc Specificaties: Processor:Intel Pentium II 450 Mhz Geheugen: 256 Mb SD-RAM Geheugen Moederbord: ASUS Moederbord P2 serie Videokaart: Geforce 2 MX series 64 MB DDR
Link naar reactie
raar geluid??? :roll: :-? en de definitie van een raar geluid is??? Piepen? Kraken? rammelen? Knarsen? en wat is nieuwe hardware? videokaart? CPU? HD? wees eens wat duidelijk wat je er precies meebedoeld, we zijn hier niet paranormaal begaafd... :wink: trek anders een alles los, alleen videokaart aansluiten, en alle IDE kabels en FDD (floppy) kabels los maken. doet ie het dan niet meer, dan ga je 1 voor 1 de boel aansluiten, totdat je weer het geluid krijgt, daar zit je probleem dan....
Link naar reactie
Denk dat bij het opstarten een van de nw drives zoekt naar een cd/dvd; dit gaat wel eens gepaard met wat gereutel; knarsende, schrapende geluiden zijn wat onheilspellender. Idd een voor een loshalen en als je het apparaat niet vertrouwt teruggaan. Voor de goede orde: mijn Pioneer dvd met slot-in hoor je ook knarsetanden bij opstarten; doet ie al 2 jaar en werkt verder goed
Link naar reactie
[quote:84ba5b1214="MozyMuis"]De nieuwe hardware die ik had toegevoegd was een PIONEER DVD-ROM en een CD Brander van AOpen en het geluid met opstarten is een beetje rammelig en knarsen gemixt.[/quote:84ba5b1214] dat is gewoon het geluid van de DVD/CD drive als hij geïntialiseerd wordt, niets aan de hand dus
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...