Ga naar inhoud

Nieuwe PC crashed of reboot tijdens spelen van games.


Aanbevolen berichten

hoi, ik heb ff een vraagje! ik heb sinds kort een nieuwe computer en als ik spellen speel zoals moh en battlefield dan gaat hij tijdens het spel naar het beginscherm of maakt de computer een reboot.ik heb een amd 2500 en een ati radeon 9500 64mb.Ik draai mijn computer om xp.Kan dit het probleem zijn of is er misschien iets mis met de instellingen in de bios.Ik heb echt geen flauw idee..... [size=9:3e38dcd21b][color=red:3e38dcd21b] [mod-edit] Uit de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/faq.php]handleiding[/url] : Wees duidelijk Als u een nieuw onderwerp start, geef dan de essentie van uw vraag of stelling zo duidelijk mogelijk weer in de titel. Een onderwerp als [i:3e38dcd21b]Vraagje[/i:3e38dcd21b], [i:3e38dcd21b]Computerprobleem[/i:3e38dcd21b] of [i:3e38dcd21b]Help mij [/i:3e38dcd21b]zegt uw medebezoekers niets; de meeste onderwerpen in dit forum zijn immers hulpvragen bij computerproblemen. Neem het onderwerp van uw vraag kort in de titel op, bijvoorbeeld: Hoe sluit ik mijn analoge videorecorder aan op een pc? of IE 6 loopt vast onder Windows 95. Geef vervolgens in het bijbehorende bericht een duidelijke schets van de situatie. Zeg bijvoorbeeld niet slechts: Mijn computer doet het niet, maar geef aan wanneer uw probleem precies optreedt, wat er precies gebeurt, wat voor systeem of welke software u gebruikt en onder welke omstandigheden het probleem ontstaan is. Als u alle relevante informatie duidelijk bij uw vraag vermeldt, is de kans dat u snel een bruikbaar antwoord krijgt aanmerkelijk groter. Topic titel veranderd door Red Dragon (topic titel was: [i:3e38dcd21b]Help!![/i:3e38dcd21b] ) [/mod-edit][/color:3e38dcd21b][/size:3e38dcd21b]
Link naar reactie
af en toe krijg ook een melding dat er onvoldoende virtueel gehugen is.Wat moet ik bij het virtueel geheugen invullen of is het beter om het vakje door het systeem beheerde grootte of het vakje geen wisselbestand aan te vinken????en zo niet wat moet ik dan bij begingroote invullen en maximale grootte??
Link naar reactie
[quote:8b21576c18="jbeemen"]af en toe krijg ook een melding dat er onvoldoende virtueel gehugen is.Wat moet ik bij het virtueel geheugen invullen of is het beter om het vakje door het systeem beheerde grootte of het vakje geen wisselbestand aan te vinken????en zo niet wat moet ik dan bij begingroote invullen en maximale grootte??[/quote:8b21576c18] Is je harddisk bijna vol? Dan krijg je deze melding. Ik heb bij minimum 2 x mijn werkgeheugen (256 * 2 = 512) ingevuld en bij maximum ongeveer 3 x mijn werkgeheugen (256 * 3 = 768). Als je geen ruimte meer hebt op je windows partitie moet je het op een andere partitie zetten. Bijvoorbeeld D:.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...