Ga naar inhoud

Toch maar gewoon atx! Wil nu.........


Aanbevolen berichten

[quote:fb0d6d48c7="Nightfire"]Als je op een processor gaat besparen en dus een 1.8 Ghz koopt, kun je die super pc ook wel vergeten denk ik.[/quote:fb0d6d48c7] Nou ja, super is ook een beetje overdreven. Ik bedoel meer een goede pc. En ik koop dan over een jaar of zo een nieuwere processor, die dan niet meer zo duur is.
Link naar reactie
Met een P4 1.8GHz is niets mis hoor, dat is een prima superpc. Sommige mensen denken dat je altijd maar het beste van het beste moet hebben. Als ik nu een PC zou bouwen zou ik waarschijnlijk een Tbred AXP 1700+ te pakken zien te krijgen, Vcore kan je onwijs omlaag schroeven waarschijnlijk en hem toch stabiel houden en het dingetje is snel zat. Chieftec maakt gewoon eigen voedingen. Antec voedingen zijn beduidend beter dan Chieftec voedingen, maar Chieftec behoort wel tot de sub-top zeg maar, de laag direct onder Antec, Zalman, Verax etc Zeg maar tussen Antec en Enermarx in zo'n beetje.
Link naar reactie
[quote:90083de436="Marcel de Reus"] Sommige mensen denken dat je altijd maar het beste van het beste moet hebben.[/quote:90083de436] Als ze daar dan ook eens gebruik van zouden maken en er mee om konden gaan...... i.p.v. alleen achter specificaties en verkoopslogans aanlopen :o [quote:90083de436="Marcel de Reus"] Chieftec maakt gewoon eigen voedingen. Antec voedingen zijn beduidend beter dan Chieftec voedingen, maar Chieftec behoort wel tot de sub-top zeg maar, de laag direct onder Antec, Zalman, Verax etc Zeg maar tussen Antec en Enermarx in zo'n beetje.[/quote:90083de436] in de laatste test in de C'T waren ze niet helemaal tevreden over de chieftec voeding. (o.a. veel te hoog verbruik in standby mode, de interne opbouw was echter wel erg goed......)
Link naar reactie
[quote:637664e502="micky.g"] in de laatste test in de C'T waren ze niet helemaal tevreden over de chieftec voeding. (o.a. veel te hoog verbruik in standby mode, de interne opbouw was echter wel erg goed......)[/quote:637664e502] Hmm, die test moet zeker nog vertaald worden :P Wordt voor mij na de zomer, is nu vakantie. Doen ze dat ook in Deutschland, een 07/08 nummer uitgeven?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...