Ga naar inhoud

Computer upgraden!


Aanbevolen berichten

Ze hebben bij gistron de volgende voedingen: Power Supply 300W ATX Codegen PSU 28,90 Power Supply 300W ATX Enermax PSU 65,80 Power Supply 300W ATX PSU 18,90 Power Supply 350W ATX PSU 28,90 Waar moet ik (op vermogen na) nog op letten bij voeding? Zijn de connectoren geschikt voor alle nieuwere typen moederboarden? en aangezien er bij de informatie geen maten bij staan, wat zijn ongeveer de standaard afmetingen van zo'n voeding, hij moet natuurlijk wel in mijn kast passen :) meestal wordt 350 hier op het forum aanbevolen. Is dit werkelijk nodig, of alleen voor de o/c-freaks ?? (Jaja ik blijf bezig met vragen stellen! :oops: )
Link naar reactie
Ik denk dat Enermax de beste is van de 3, al kan dat noname spul natuurlijk ook gewoon goed zijn. Het gaat voornamelijk om de amperages op de lijnen, met name dan de 5V. (40A bij mij) Je kan natuurlijk eerst gewoon die 350W proberen, als die prima werkt is het geen enkel probleem. Afmetingen zijn overigens altijd hetzelfde, en stekkers zijn ook hetzelfde.
Link naar reactie
# Nee hoor niet alleen voor OC freaks. Die kicken niet op hoge wattages, maar op goede stabiele V-lijnen met hoge amperages ;) 350W is gewoon nodig om het beesje van voeding te voorzien, in dit geval zou 300W misschien ook wel voldoen, maar je kunt beter ruim zitten dat dadelijk een prob hebben. # Ik zou maar voor de Enermarx gaan, een topper is het niet maar zeker beter dan de meeste noname en de Codegen voedingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...