Ga naar inhoud

Nieuw mobo met isa slot ?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, weet er iemand toevallig een nieuw type mobo amd of intel maakt niet merk maakt ook niet veel uit als het maar goed is, met een ISA slot.. Kreeg hier een vraagje van een kennis van me.. Waarom, hij heeft een leuke scanner op z'n comp draaien met een scsi interface in een isa slot en vindt het zonde om die weg te doen.. Alvast bedankt ! Groeten Gerwin...
Link naar reactie
denk niet dat je die nog kan vinden. maar kan je hem dan niet meer op een andere manier aansluiten. inplaats van een isa kaartje een pci kaartje? denk dat je daar beter naar kan zoeken, want als jij een moederbord met een asa slot vind dan.......................vind ik dat heel knap :wink:
Link naar reactie
Nou, dat was wat ik ook zei, maarja dacht van ik kan het altijd nog ff proberen.. En het mocht wel een kt133 wezen, want hij heeft op het moment namelijk ook het geheugen daarvoor in de pc.. Maar toen zei ik alweer, dat het zonde was dat ie het meteen weer een oud mobo kocht maarja je hebt ze er tussen die niet willen luisteren.. Groeten Gerwin..
Link naar reactie
[url=http://www.soyousa.com/products/proddesc.php?id=194]voor een P4[/url] Intel i845PE chipset 533/400 MHz FSB DDR 333/266 Four 32-bit Bus Mastering PCI slots (V2.2 compliant) One AGP slot (support 2x/4x mode with 1.5v) [b:a44cca92e1]Three ISA slots[/b:a44cca92e1] [url=http://www.soyousa.com/products/proddesc.php?id=210]voor een AMD Athlon XP[/url] VIA KLE133 VT8361 / 686B chipsets Supports 200/266 MHz FSB PC133/PC100 SDRAM memory Three 32-bit Bus Mastering PCI slots (V2.2 compliant) [b:a44cca92e1]One 16-bit ISA slot[/b:a44cca92e1] (one PCI/ISA shared slot)
Link naar reactie
Na wat knokken, zijn we toch op een een normaal bord uitgekomen.. En we gaan nu ff bezig met een pci kaartje zoeken dat moet niet zo moeilijk wezen.. Thnx voor jullie antwoord en sorry dat ik jullie heb lastig gevallen, maar mischien heeft iemand anders er nog wat aan.. Groeten Gerwin...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...