Ga naar inhoud

Epox 8RDA+ OC?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Okay.. Ik heb dus de MP op 9 en 10 geprobeerd en het geheugen op agressive, toen crashte ie dus, kreeg de error op me mobo; memory module inserted incorrectly.. Dus 2 keer mobo ff gereset, ik zit nu op MP 11 en op 181 FSB (=2gig; 2400XP+). Het geheugen heb ik nog niet op Aggresive gezet, dat probeer ik nu wel ff dan, en nu moet ik dus proberen de FSB zo hoog mogelijk bij MP 11 te krijgen?
Link naar reactie
ik krijg hem niet lager als 12, omdat als ik hem op 11 zet komt hij niet boven de 180 fsb, en dat is NET 2 gig.. Met 12 gig lukt het me wel om hem op 2.10 gig te krijgen en de memory op agressive, de Vcore staat nu op 1.750 volt.. Met MP op 12 lukt het me wel om de 2.15+ te halen, wat ik ook wilde (en wat volgens jullie goed is voor de geheugenbandbreedte).. Verder nog tips, om problemen met de MP 11 op te lossen?
Link naar reactie
[quote:7dff524d68="Nocture"]Okay.. Ik heb dus de MP op 9 en 10 geprobeerd en het geheugen op agressive, toen crashte ie dus, kreeg de error op me mobo; memory module inserted incorrectly.. Dus 2 keer mobo ff gereset, ik zit nu op MP 11 en op 181 FSB (=2gig; 2400XP+). Het geheugen heb ik nog niet op Aggresive gezet, dat probeer ik nu wel ff dan, en nu moet ik dus proberen de FSB zo hoog mogelijk bij MP 11 te krijgen?[/quote:7dff524d68] Je hoeft niet steeds de cmos te clearen, gewoon insert toets inhouden nadat je de pc 1x uit hebt gedaan.
Link naar reactie
Okay, ik heb em nu op 12MP staan en 184 FSB, wat uit komt op 2,2 gig, (dus 200 mhz improvement)(1.750 volt) Ook het geheugen staat op agressive.(2.777 volt). Ik heb net ff 3d mark gerunt, en 7000 punten gehaald (mun Geforce Ti 4200 is verkocht, en en er zit nu een tijdelijke GF 4 MX 440 in, dus ben ik zeer tevreden met die score :D, ik krijg volgende week mijn Hercules 3d Prophet 9700 pro). Mijn tempratuur na 3d mark was 53/54 graden, wat eigenlijk wel hoog is, (het is nog te doen). Dus nu alleen nog ff een goede cooler uit zoeken, zal ff wat reviewtje lezen, en hopelijk draait ie de über-snel :)
Link naar reactie
[quote:b3074b2827="computer_nerdo"]dan heb je misschien een te hoog voltage omdat de proc dan dus effen langzamer is??[/quote:b3074b2827] ?? Dat kan niet wat je nu zegt. Het max voltage heeft niets met de snelheid van de CPU te maken, maar met de temp en de elktron migratie als die op 3000mhz bij wijze van spreke goed is dan is ie dat op 1mhz ook.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...