Ga naar inhoud

upgraden notebook


Aanbevolen berichten

[quote:455004cc01="BA"]Leuk, totdat je geschorst wordt. (is mij bijna overkomen, beetje onderhandelen met de sysadmin en het was weer goed) Onthoud wel even dat het tegenwoordig strafbaar is, ze zullen je ook wel van school sturen als ze er achter komen.[/quote:455004cc01] Zou ut? bij ons op school doen ze niet zo moeilijk, we kunnen vrij veel op de pc's, ook software installeren, zo lang je het maar op je eigen stukje server schijf zet (152mb) en als er een keertje eentje crashed dan doen ze daar niet moeilijk over, ff ghosten en tis weer ok. Zitten ook gewoon cd/dvd spelers in en in de nieuwere de 1700mhzen ook een brandertje van 32speed, (je mag zelfs je cd'tjes bakken daar, zolang je maar tegen dat toezicht mens zegt als die langs komt lopen dat het programma's voor school zijn of om iets van te leren.... en dan vind ze het al goed!, of da echt zo is controleert ze ook niet). Verder zit in die ghost image die op elke pc gzet word ookal msn meegebakken dus das ook mooi meegenomen. Ik heb een keer lang zitten zoeken, maar heb ook niets kunnen vinden wat op een meegluur programma duid. Oh ja op de 1700megahertzers staan 17 inch tft's! wel niet van die heel beste maar ok. (zijn van neovo ofzo) en op de oudere 17 inch beeldbuis daewoo monitoren. Best relaxte school eigenlijk als je het zo bekijkt
Link naar reactie
Yep maar als je admin van de server wordt moet je aan andere dingen denken: -Cijferadministraties -evt tentamens die docenten maken op de schoolpc -privebestanden van de schoolleiding etc. Daar kan je heel veel last mee krijgen. BTW: dit zijn niet echt legale dingen, is dus ook het laatste wat ik er van zeg, maar wees ieg gewaarsschuwd.
Link naar reactie
# Ik heb het laatst via een ander forum meegemaakt dat iemand idd geschorst werd omdat hij het netwerk had gehacked. Daarom zeg ik ook: puur om te bewijzen dat het onveilig is. Ik zou ook geen gekke dingen doen oid, behalve dan een notepad opentrekken op de admin PC om te zeggen dat het hacken gelukt is. Onze sysadmin weet ook dat we hebben gezegd het netwerk onverwacht proberen te hacken, hij zei dat als we PC beschadigen etc dat we dan echt problemen krijgen, maar dat we zijn PC gewoon mogen proberen te hacken. Van school getrapt worden om een halfgaar netwerk te hacken zou ik nooit risceren. # Ik herinner me overigens net dat er nog een verschil is tussen een P4 en een P4 mobile, namelijk dat de mobile SpeedStep heeft een vergelijkbare functie als PowerNow van de AXP mobile's. # BA zou een snelle laptop niets voor jou zijn op zee of staat er dan in de krant: [quote:e2f024d5df]Nederlandse tanker op de klippen gelopen door gameverslaving bemanning?[/quote:e2f024d5df] ;) :D
Link naar reactie
Ow dus de krantenkop wordt: [quote:0248c94bec]Nederlandse tanker op de klippen gelopen, omdat de bemanning te diep in het glaasje heeft gekeken[/quote:0248c94bec] ;) # Om ff terug te komen, op de taken van de admin. Bij ons op school voeren de docenten zelf de cijfers in. Bovendien zijn onze admins geeneens in staat een toets op de server te beveiligen. Ik moest laatst het 5e uur een Scheikunde PO maken op de PC met een programma Isisdraw, staat de toets het 3e uur al open en bloot op en het netwerk. Ik hoefde dus het 5e alleen nog evene het email adres in te vullen en ik had een 10 ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...