Ga naar inhoud

athlon xp 2000+ geen verschil?


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb vandaah mijn athlon xp 2000+ gekocht, ik had eerst een (tijdelijke) 750mhz erin. nu merk ik vrijwel geen verscil in snelheid met zowel opstarten als in windows zelf. het moederbord kan de processor aan want het is pas nieuw, en de fsb staat op 133. moet ik windows gewoon eerst opnieuw installeren voordat ik iets merk, of staat er iets verkeerd in de bios??? :cry: (was nogal veel geld voor zo weinig resultaat voor iemand van 15) :cry:
Link naar reactie
  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
ik heb wel xp geinstalleerd, en ik heb dus niets gehad aan deze aankoop qua snelheid??? de processor zorgt toch voor de snelheid, dit heb ik tot nu toe overal gelezen... :-? nou ja, sparen voor een nieuwe hdd dan maar. en ik heb al games geprobeerd, maar ik merk geen verschil :-? wazig allemaal. maarjah
Link naar reactie
Het moet gewoon sneller zijn, maar vertel anders wat meer over je computer. Wat is je videokaart, daar zit ook vrij veel kracht in. Sparen voor een HD zou ik niet doen, zolang deze groot genoeg is. Zo heel veel scheelt het ook weer niet. Even nog iets tussendoor, je 2000+ staat geclockt op die waarde?
Link naar reactie
ja, effe een paar antwoorden: quote BA: XP betekend niet dat hij specifiek windows XP sneller maakt (AMD marketing doet het dus toch wel goed) ik bedoelde ook niet dat hij speciaal voor windows xp is, zo slim ben ik ook nog wel, dit was een reactie op Elgerv, die dacht dat ik XP niet had geinstalleerd. die pc in mijn sig is mijn 2de pc(van me ouders lol) en die pc van mij was die met de 750mhz. en de geforce 2 mx, daarmee heb ik dus alweer een vraag beantwoord: mijn videokaart = geforce 2 mx 400 32mb. ik heb nu een 5400rpm 20gb hdd. dat was t zo'n beetje, bedankt voor de antwoorden! :D
Link naar reactie
heee ook iemand van 15 :lol: die 3d mark is niet van zijn computer maar dat is een andere computer hij haalt met zijn 3dmark 2359 en ik 2674. maar dat was met zijn oude processor. wat haal je nu met je nieuwe processor. moet je toch hoger als mij uitkomen. 3500 denk ik ofzo. meer haal je gewoon niet uit die videokaart :wink: edit: zie dat ik net te laat was. maar is dus mx400. dan moet je zeker 3500 halen met 3d mark. doe is ff een test. wil ik eigelijk wel weten wat je haalt :P
Link naar reactie
nou marcel, geloof me, ik speel best zware games, zoals NFS:HP2, Generals e.d. en ik merk geen enkele vooruitgang, ze gaan nog altijd even traag, het enige verschil dat ik merk is de laadtijd die erop is vooruit gegaan. (ps. ik moet nog effe 3dmark doen om te kijken wat ik nu haal ;)).
Link naar reactie
[quote:05d929de8e="ric0209"]nou marcel, geloof me, ik speel best zware games, zoals NFS:HP2, Generals e.d. en ik merk geen enkele vooruitgang, ze gaan nog altijd even traag, het enige verschil dat ik merk is de laadtijd die erop is vooruit gegaan. (ps. ik moet nog effe 3dmark doen om te kijken wat ik nu haal ;)).[/quote:05d929de8e] Voor het mooie moet je die videokaart ook updaten (GF2MX) Daar ligt ook 1 van de oorzaken. Ik d8 eerst dat je een GF4Ti had.
Link naar reactie
nou net geen 3500. wist ik wel, want vriend van me heeft gelijkbare computer. maar ik denk niet dat je veel hoger kan halen met zo'n videokaart, maar die wou je ook veranderen zag ik. :D. moet ik ook eens doen. heb nog steeds geen nieuwe videokaart gekocht. :-? edit (hieronder) ja ik ook :-? ben ook aant sparen en mischien voor me verjaardag. jaaaa, dat heb je he als je nog 15 bent :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...