Ga naar inhoud

Aldi computer


Aanbevolen berichten

Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe PC. Degene die ik nu heb is ook van Aldi en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Nu is ie gewoon te langzaam en ik heb behoefte aan een snellere pc waar minstens een brander bij zit. Mijn vraag is: zou ik dit nu weer moeten doen? Wat eis ik van een pc? Snelheid dus; hij moet ook makkelijk minimaal twee zwaardere programma's (photoshop en illustrator) kunnen draaien zonder dat ie gaat flippen; beetje mooi beeld(die 19" monitor dus); geen super geluid, gewoon normaal. Mij valt wel op dat die kast nog lelijker is dan mijn kop en dat zegt toch echt veel. Een paar aansluitingen zitten aan de voorkant, is dat niet vreemd, laat staan handig al die draden voor die kast? Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb kunnen maken wat ik wil. Aan de bovenstaande reacties kan ik wel afleiden dat het merendeel positief staat. Maar omdat je een pc toch niet elke dag koopt dus nog ff voor de zekerheid de vraag of deze pc geschikt is voor mij? Alvast bedankt!
Link naar reactie
  • Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Zware progs draaien moet geen probleem zijn bij die PC, 512 MB is daar genoeg voor. Die kabels aan de voorkant, tja, de 1 vind het makkelijk, en de ander niet. Maar volgens mij zitten er voor dingen als het toesenbord op de achterkant ook nog USB aansluitingen. De monitoren van hun ken ik verder niet.
Link naar reactie
Mja, inderdaad. Zie niks op de kast, en staat ook niet in de specs. Beetje onhandig, die heb je zo af en toe wel eens nodig (al is het maar voor een driverdisk) Off-Topic: Van mij mogen ze dat hele 3,5" diskette gedoe sowieso wel opruimen, spul is naar mijn zijn te foutgevoelig (diskettes zijn te vaak stuk) en de ruimte daarop is tegenwoordig gewoon te krap. Ik ben ook meer voorstander van systemen als Iomega ZIP of LS120, of dingen als direct CD.
Link naar reactie
Leuke pc voor weinig geld, die ALDI pc. denk dat je er niet verkeerd aan doet om deze pc te kopen als je gewoon een goede pc wilt voor weinig geld. ik ben wel nieuwschierig naar de videokaart. deze Radeon 9600 is namelijk nog niet te koop. ben benieuwd of er echt een Radeon 9600 in zit. ik las op www.aldi.nl de volgende specs voor wat betreft de videokaart: [quote:a44c524113] ATI Radeon 9600 TX • 128MB DDR SDRAM 540 MHz • Volledige ondersteuning van de hardware voor [color=red:a44c524113]DirectX 9 waardoor grafieken reëler lijken dan de werkelijkheid[/color:a44c524113][/quote:a44c524113] LOL.. DirectX 9 voor Grafieken :) :) Ik vermoed dat men graphics verkeerd heeft vertaald :)
Link naar reactie
[quote:549ece3753="Red Dragon"] LOL.. DirectX 9 voor Grafieken :) :) Ik vermoed dat men graphics verkeerd heeft vertaald :)[/quote:549ece3753] Het staat er nog beter: "grafieken die reëler lijken dan de werkelijkheid" :lol: Volgens mij zijn grafieken juist bedoeld om de werkelijkheid reëel weer te geven, en vooral niet meer dan dat. Maar het ziet er iig niet gek uit.
Link naar reactie
dit is voor de meeste mensen zonder al teveel (upgrade) eisen de perfecte pc , koop er een leuke monitor en boxen bij en je bent bent klaar voor de volgende jaren... probeer 'm maar na te bouwen... je komt > 200 EU duurder uit. wie heeft er trouwens meer dan 3 PCI sloten in gebruik.... alleen mensen met een 'verouderd' moederbord want de rest zit onboard :P
Link naar reactie
Ik was dus vanochtend ongeveer nr. 80 en ja hoor nr. 79 kocht de laatste pc :cry: Kennis in Duitsland opgebeld en die heeft er daar eentje voor me gekocht. Ik krijg hem a.s. maandag. Is er iemand anders met een Duitse aldi PC in dit forum? Staat er "ein Deutsche Windows" op? Anders kan ik waarschijnlijk hier een backup maken van het Windows cd'tje van iemand met een Nederlandse Aldi PC, toch? Bedankt, doei Frank
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...