Ga naar inhoud

overklokprobleem 2100+


Aanbevolen berichten

[quote:b2aacca4b6="bastian"]AMATEUR als ge overklokt doe het dan fatsoenlijk en weet waar ge mee bezig zijtn ge maakt u belachelijk, blijf er vanaf of ge hebt vodden[/quote:b2aacca4b6] Welkom zeg, wat is dit voor een belachelijke reactie. Een forum is er voor bedoeld problemen op te lossen, dus klopt je gedachte gang niet.. Kun je trouwens normaal ASN je zinnen schrijven. Wat mij betreft gaat deze topic overigens opslot, het probleem is opgelost waarvoor mijn dank :) En overbodige reactie hoeven dus niet.
Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ok ik zal de topic op slot doen. van Bastian verwacht ik dat hij de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php]handleiding[/url] van dit forum maar eens even moet gaan lezen voordat hij post. [quote:1228a4efab] [b:1228a4efab]Houd rekening met uw medegebruikers[/b:1228a4efab] Wees vriendelijk en beleefd; grof verbaal geweld is in dit forum niet toegestaan. Val uw medegebruikers niet aan omdat hun kennis lager is dan de uwe, maar steek liever een helpende hand uit. Probeer tegelijkertijd in uw communicatie zou duidelijk mogelijk te zijn, zodat u uw medegebruikers niet voor raadsels stelt. En als u om de mening van anderen vraagt, wees dan niet verontwaardigd als u kritiek krijgt. Als u zich beledigd of benadeeld voelt door een medegebruiker, kunt u contact opnemen met een van de moderators[/quote:1228a4efab] en, het is niet erg dat je vlaams spreekt en bent, echter probeert op dit forum zo duidelijk mogelijk [b:1228a4efab]Nederlands[/b:1228a4efab] te posten. |Perfect hoeft niet maar duidelijk is wel een pre.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...