pietjepluk007 Geplaatst: 2 september 2023 Delen Geplaatst: 2 september 2023 Ik heb hier een laptop die links geen beeld geeft en rechts wel beeld. Precies in het midden geeft de scheidingslijn. Links is zwart en rechts geeft wel beeld. Komt dit iemand bekend voor? Is het een defect backlight en moet het scherm zelf vervangen worden? Ik heb de laptop ook via HDMI aangesloten en dan heb ik volledig beeld. b.v.d. Quote Link naar reactie
enj090 Geplaatst: 15 september 2023 Delen Geplaatst: 15 september 2023 Wanneer u uw laptop via HDMI aansluit, wordt het beeld naar de externe monitor gestuurd en wordt de achtergrondverlichting van de laptop niet gebruikt. Probeer de stuurprogramma's van uw videokaart opnieuw te installeren. Dit kan helpen als het probleem wordt veroorzaakt door een stuurprogramma. Quote theorthodoxchurch Link naar reactie
pietjepluk007 Geplaatst: 20 september 2023 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2023 Ik denk dat het gewoon het scherm zelf was, wat kapot was. Ik heb het scherm vervangen en nu is het beeld weer goed. Quote Link naar reactie
Oplossing Manuel Geplaatst: 21 september 2023 Oplossing Delen Geplaatst: 21 september 2023 Goed om te horen dat het opgelost is. Het had evt een driver issue kunnen zijn, maar een hardware matig defect was ook zeker mogelijk inderdaad. Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen