Ahrenolog Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Goedemiddag Wasmachine zanussi zwf 3145 bij 5 seconden ingedrukt starten en extra spoelen knippert 15 keer rood Wat betekent dit? Quote Link naar reactie
Ahrenolog Geplaatst: 5 februari Auteur Delen Geplaatst: 5 februari de wasmachine begon te wassen, maar na een uur stopte hij en doet niets, er zijn geen flitsen, hij staat gewoon. 1 uur gewacht, uitgezet, geeft nu bij controle 2 rood 1 groen Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Graag alle gegevens van het machineplaatje. Probeer eens te kijken naar je eerste alarm 15 keer rood https://www.electrolux.be/nl-be/support/support-articles/wassen-en-drogen/wasmachines/storing-foutcode-ef0-wasmachine-pieptknippert-15x/#:~:text=Gebruik van te veel wasmiddel.&text=Schakel het toestel uit%2C laat,ontvet en reinigt de wasmachine. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Ahrenolog Geplaatst: 5 februari Auteur Delen Geplaatst: 5 februari nu fout 4 rood 1 groen met een stapsgewijze test - het giet water, verwarmt het, de trommel draait, maar er is geen waterafvoer en centrifugeermodus Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Ik vind het een toch wat warrig verhaal. Heb je al eens naar het filter bij de pomp gekeken en ook de waaier van de pomp gecontroleerd? En ik zou ook de koolborstels van de motor eens controleren, 15 mm is te kort. Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Ahrenolog Geplaatst: 5 februari Auteur Delen Geplaatst: 5 februari bij de eerste wasbeurt is het wassen begonnen. maar toen het nodig was om het water af te voeren, stopte de wasmachine. de afvoer gedemonteerd, deze was half verstopt, de pomp gecontroleerd, deze bleek niet te werken 1.avi Quote Link naar reactie
Ahrenolog Geplaatst: 5 februari Auteur Delen Geplaatst: 5 februari Kunt u mij vertellen waar ik deze pomp kan kopen? Quote Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 5 februari Delen Geplaatst: 5 februari Dat is dan duidelijk. Controleer ook de aansluitbalg op de trommel eens daar zit meestal een balletje in. En haal ook de drukslang van de niveausensor eens los en blaas hem van boven af door. 1 Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Oplossing Lampje Geplaatst: 5 februari Oplossing Delen Geplaatst: 5 februari https://shop.aeg.nl/wassen/wasmachines/motoren-en-pompen/afvoerpomp-wasmachine/p/1326630009 Maar kijk met het produktnummer met de tekst AEG ervoor (AEG 1326630009) op google en zie je enorme prijsverschillen. 1 Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Lampje Geplaatst: 6 maart Delen Geplaatst: 6 maart Hoe is het met de patiënt? Quote Met vriendelijke groet, Lampje Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen