duchesse Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Graag een beetje uitleg. Momenteel heb ik 32 GB werkgeheugen ( HyperX Fury HX436C18FB4AK2/32 2 X 16 ) Loont het de moeite om dit uit te breiden naar 64 GB ? Er is wel een probleem, de modules die ik nu heb, zie hierboven zijn nergens meer te vinden. Nu had ik deze gevonden, zou dit werken ? https://www.megekko.nl/product/0/1008429/Kingston-DDR4-FURY-Beast-RGB-2x16GB-3600?r=googlebeshopping&utm_source=googlebeshopping&utm_medium=cpc&gclid=CjwKCAiA5sieBhBnEiwAR9oh2tqXAywEsiLkTxh94K7FnfaIMJDgx-R8G8Cy5SDbHJGAgA3vaPzdwhoCUmsQAvD_BwE Mobo : Gigabyte Z590 gaming X CPU : Intel I7 11700 GPU : Nvdia 3060 Ti Windows 11 Pro Het is vooral voor ETS2 en videobewerking. Quote Link naar reactie
Manuel Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Jawel hoor! De vraag is eigenlijk, loop je nu tegen geheugen issues aan? Raakt je RAM vol? Verder zien die modules er goed uit. Ik zou echter wel 4x die erin stoppen. Al zou het geen problemen moeten geven om ze beide door elkaar te gebruiken, wel even zorgen dat dezelfde in dezelfde kleur slot zitten 🙂 1 Quote IT-er - Applicatiebeheerder - Technologie Liefhebber - Concert Fotograaf - Apple & Windows - Vragen? Stuur me gerust een PM! Link naar reactie
duchesse Geplaatst: 30 januari Auteur Delen Geplaatst: 30 januari Ok dank je Manuel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen