Ga naar inhoud

Kan bios niet wijzigen


Aanbevolen berichten

Dat klopt wel, maar aan de andere kant is het ook weer zo dat de meeste mensen die een PC bij de ALDI kopen vaak niet eens geinterresseerd zijn in OC'en, vaak zijn ze niet eens geinterresseerd naar de onderdelen in de PC, en kijken ze alleen maar naar die 2.0 GHz :smile:
Link naar reactie
[quote:5268f197d7] Op 12-05-2002 14:36 schreef BA: Dat klopt wel, maar aan de andere kant is het ook weer zo dat de meeste mensen die een PC bij de ALDI kopen vaak niet eens geinterresseerd zijn in OC'en, vaak zijn ze niet eens geinterresseerd naar de onderdelen in de PC, en kijken ze alleen maar naar die 2.0 GHz :smile: [/quote:5268f197d7] Klopt ik zag die 2gieg en Seagate Hd van 80G dan nog voor videobewerking voorkant met aansluitingen voor firewire, geluid en usb. Leuke snelle brander en een 460MX videokaart, ach dan vraag ik ook niets meer over mobo. Overigens wist ik dat het een MSI kloon was, helaas wist ik niet dat je er verder niets mee kon, maar ja toch weer wat geleerd. ps zit jij altijd toch 's nachts 2uu nog achter je pc :wink:
Link naar reactie
[quote] Op 12-05-2002 15:23 schreef plextor: voor een bios update:. http://home.arcor.de/m-i-p/de/download.html
Is leuke site maar is probleem dat mijn mobo is de MD3500= MS6513 en niet de MD2000 dat is een MS6318. Bedankt voor de moeite Veel info over ALdi pc's staat op http://www.gsc.be
Link naar reactie
[quote:4a0c22e52d] Op 12-05-2002 14:42 schreef boss63: Klopt ik zag die 2gieg en Seagate Hd van 80G dan nog voor videobewerking voorkant met aansluitingen voor firewire, geluid en usb. Leuke snelle brander en een 460MX videokaart, ach dan vraag ik ook niets meer over mobo. Overigens wist ik dat het een MSI kloon was, helaas wist ik niet dat je er verder niets mee kon, maar ja toch weer wat geleerd. [/quote:4a0c22e52d] Die pc van de Aldi was spot goedkoop. aan losse onderdelen had je nooit zo'n systeem kunnen bouwen. onmogelijk. dus wat dat bertreft heb je echt geen verkeerde keuze gedaan. de componenten die erin zitten zijn ook niet verkeerd en de megeleverde software is ook goed. Je kan alleen niet OCen.. ach jammer dan. tis wel een schitterende pc voor weinig geld.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...