Ga naar inhoud

Welk docking station voor een vaste PC en laptop?


Aanbevolen berichten

Wat een verfrissende vraag! Echt zo eentje waar je zelf nooit op komt. Je zou een universeel dockingstation kunnen gebruiken welke je aansluit d.m.v. USB; https://tinyurl.com/CT160621f Hoewel dit een aanname is ga ik er voorzichtig van uit dat de prestaties van je computer er wel wat op achteruit kunnen gaan. Maar dat is uit ervaringen die ik heb gehad met een usb to HDMI adapter.
Link naar reactie
Ik gebruik (voor mijn MacBook Pro)een CalDigit TS3 Plus-dockingstation.Hier heb je volgende aansluitingen : Laad je laptop op (tot 87 watt) Ondersteunt twee 4K 60 Hz-displays of één display van maximaal 5K 60 Hz Twee Thunderbolt 3-poorten (USB‑C) Doorlussen met Thunderbolt-devices mogelijk Vijf USB-A 3.0-poorten en twee USB-C-poorten (alleen gegevens, inclusief één USB 3.1 Gen.2- en één USB 3.1 Gen.1-poort) UHS-II SD-kaartlezer DisplayPort‑videopoort 3,5 mm-aansluitingen voor microfoon in en audio uit Gigabit Ethernet-poort Het is niet goedkoop ,269 euro , en ik weet ook niet of het met Windows werkt,maar ik wil geen andere meer.
Link naar reactie
Ik gebruik voor mijn MacBook Pro het CalDigit TS3 Plus-dockingstation met volgende eigenschappen : Laad je laptop op (tot 87 watt) Ondersteunt twee 4K 60 Hz-displays of één display van maximaal 5K 60 Hz Twee Thunderbolt 3-poorten (USB‑C) Doorlussen met Thunderbolt-devices mogelijk Vijf USB-A 3.0-poorten en twee USB-C-poorten (alleen gegevens, inclusief één USB 3.1 Gen.2- en één USB 3.1 Gen.1-poort) UHS-II SD-kaartlezer DisplayPort‑videopoort 3,5 mm-aansluitingen voor microfoon in en audio uit Gigabit Ethernet-poort Niet goedkoop , 269 euro , en ik weet ook niet of het met Windows werkt,maar ik wil geen ander meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...