Ga naar inhoud

Microsoft foto app werkt opeens niet meer,hoe los ik dit op?


Aanbevolen berichten

Als ik foto,s van de sd card in de map afbeeldingen wil plaatsen en hier voor een nieuwe map maak en dan de foto,s wil aanvinken word het beeld zwart en verdwijnt alles weer.Hoe kan ik dit oplossen en als ik die app verwijder ben ik dan alle foto,s ook kwijt?Ik wil de app dan weer opnieuw installeren.
Link naar reactie
Even wat standaard probeersels en vragen; Wat gebeurd er als je foto's opent die reeds in afbeeldingen staan? Wat gebeurd er als je een foto op de sd zelf opent? Wat als je foto's naar bijvoorbeeld de map downloads zet en er daar eentje opent? Wat bedoel je met dat alles verdwijnt? Om hoeveel foto's gaat het? Ik heb een vermoeden dat er iets met de sd card is.
Link naar reactie
Het probleem zit in de app.Ik heb het al geprobeerd op een andere laptop en daar gaat het wel goed. De foto,s komen wel bij de afbeeldingen maar ik wil ze in een map,dat lukte altijd maar sinds vandaag niet meer. Een nieuwe map aanmaken lukt maar de foto,s er in plaatsen niet,dan valt het beeld met de foto,s en nieuwe map weg.
Link naar reactie
Om antwoord te geven op je vraag: Druk op Start (Windows-logo) en zoek op PowerShell Rechtsklik op PowerShell en voer de applicatie als administrator uit. Voer het volgende commando in (of kopieer en plak [Ctrl + C] / [Ctrl + V]: Get-AppxPackage *photos* | Remove-AppxPackage Druk op Enter. Sluit PowerShell Herstart de PC Download de Foto App opnieuw (https://tinyurl.com/CT260521k) Installeer app [bron: Microsoft]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...