Ga naar inhoud

windows10 mappen verplaatsen?


Aanbevolen berichten

Op mijn nieuwe, ongebruikte pc staan mijn persoonlijke mappen staan op c:\Users\Gebruiker, op de primaire schijf dus. Ik zou alle mappen graag verplaatsen naar de secundaire opslag. Moet ik dat per map (documenten, afbeeldingen, video's, downloads, etc) dat allemaal handmatig doen (eigenschappen>locatie) of is er een manier om die usersmap te verplaatsen?
Link naar reactie
Ik heb zelf mijn mappen niet verplaatst, maar bewaar alles op mijn NAS, die beveiligd is. Als het over spellen gaat, die ik installeer via bijv. Steam, dan kan je tijdens de installatie aangeven dat deze bijv. op de D-schijf geīnstalleerd moeten worden. Ik bewaar zo min mogelijk in de standaard persoonlijke mappen, aangezien met Windows zelf, of de HDD/SSD vaker wel eens wat mis gaat, waardoor bestanden in deze mappen verloren gaan of niet langer te benaderen zijn. Van belangrijke bestanden sla ik ook altijd een kopie op een USB stick op met de datum notering van de laatste kopieer-taak in de hoofdman vermeld, die ik allemaal bewaar in een nylon USB bewaar-tasje. Mvg, CSW Wouter
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
Op 1-5-2020 om 17:45, Erwin2087 zei:

Op mijn nieuwe, ongebruikte pc staan mijn persoonlijke mappen staan op c:\Users\Gebruiker, op de primaire schijf dus. Ik zou alle mappen graag verplaatsen naar de secundaire opslag. Moet ik dat per map (documenten, afbeeldingen, video's, downloads, etc) dat allemaal handmatig doen (eigenschappen>locatie) of is er een manier om die usersmap te verplaatsen?

was geschreven 01-05-2020,

helaas nog geen terugkoppeling gehad of de vraag inmiddels is opgelost en wat de oplossing is.

ik zou graag nog even willen vernemen of je naar aanleiding van de antwoorden, tot een oplossing bent gekomen.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...