Ga naar inhoud

Nieuwe laptop; internet erg traag?


Aanbevolen berichten

Ik heb vanochtend de: MSI laptop GP75 9SE-819NL aangeschaft. Terwijl ik progamma's erop aan het zetten was, merkte ik dat het downloaden érg traag is. Mijn oude laptop download ook nu nog met +-37 mbps, terwijl mijn nieuwe nauwelijks 1mbps aantikt. Waar zou dit aan kunnen liggen? Groetjes Lindy
Link naar reactie
@Kasander1 Thanks! Ga ik doen. Inderdaad al de hele tijd automatisch aan het updaten. De laptop heb ik inderdaad vanochtend gekocht, dus gloednieuw. > 'Update' over de updates, hij geeft aan dat alle updates nu geïnstalleerd zijn en de laptop up-to-date is. Opnieuw opgestart, en hij geeft nu 4mbps aan. Al wat meer, maar nog niet geweldig haha.
Link naar reactie
Als je Wi-Fi gebruikt dan kun je meer variatie in behaalde snelheden verwachten dan bij gebruik van een draad verbinding vanwege de ingewikkelder techniek. Kijken naar de status van je verbinding en specificaties van de hardware kan mogelijk licht doen schijnen op de verschillen tussen beide laptops?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...