Ga naar inhoud

Computer loopt vast, maar muis kan wel bewogen worden?


wesley1

Aanbevolen berichten

Bij mij op mijn werk gebruiken we een computer met Windows 7 Professional (32 bit) als "server" d.m.v. gedeelde mappen. De computer is een Dell Optiplex 780 en staat constant aan. Tot enkele maanden geleden werkte dit goed. Sindsdien zijn de mappen vanaf een andere computer binnen het netwerk niet te benaderen. Op het inlogscherm van de computer kan wel met de muis de cursor bewogen worden, maar klikken op een icoontje kan niet. Ook reageert de computer niet op crtl-alt-del. De enige manier om de computer te herstarten is om de aan-uitknop lang ingedrukt te houden. Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en ook de oplossing voor dit probleem?
Link naar reactie
Dit is denk ik onmogelijk te zeggen zonder nader onderzoek. Het kan gegeven de complexiteit van een pc van alles zijn? Je zou eens in het Windows log kunnen kijken of er een aanwijzing voor een storing staat. Ook de hardware kun je eens inspecteren. Mogelijk is dit een klus voor een Windows expert (Microsoft weet alles vanzelfsprekend).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...