Ga naar inhoud

Dringende hup nodig!!!


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Hallo Mij is precies hetzelfde overkomen. V/d week heb ik nog een was gedraaid in mijn Bosch WFH 2460 maar bij het eruit halen was het apparaat al uitgeschakeld ( hij leek het wasprogramma wel te hebben afgedraaid). Maar nu doe hij niets meer, stekkers in een andere contactdoos helpen niet. Geen idee waar te beginnen of dat ik er een monteur voor moet laten komen? Ik hoor het graag!! Groeten Lisette
Link naar reactie
Hallo Lisette, Ik heb echt exact hetzelfde probleem als dat van U, maar dan met een Miele Novotronic 1200B. Is het probleem van Uw machine al opgelost? Zoniet, dan is het misschien wel handig voor U om mijn topic te volgen. Topic:https://www.wasmachines.nl/forum-en-reviews/topic/80/miele-novotronic-1200b-geen-stroom-meer/ Als Uw probleem wel is opgelost dan zou ik heel graag van U willen weten hoe dat probleem is opgelost, misschien kan ik daar ook weer verder mee.. Alvast bedankt iig. En veel succes met de wasmachine! Gr, Erik.
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...