Ga naar inhoud

Wasmachine stopt er elke keer mee


Aanbevolen berichten

Het is een Nordland Easy Logic WA 8614 EL. Ik start het programma en dan begint de wasmachine gewoon.Na zo\\\'n kwartier, twintig minuten, dat verschilt nog weleens, stopt hij ermee en begint het start knopje te knipperen.Ik heb een spoelprogramma erop zitten en als ik de wasmachine uit heb gezet en hem dan op het spoelprogramma zet, gaat alles wel gewoon goed.Gisteren heeft een programma het wel helemaal goed gedaan. Als het programma éénmaal zover is, dat er alleen nog maar gespoeld hoeft te worden, dan stopt hij er nooit mee.Ik hoop nu voldoende informatie gegeven te hebben, anders hoor ik het graag.
Link naar reactie
Hallo, Het lijkt alsof het iets is in het verwarmingscircuit. Draadbreuk of temperatuurvoeler. Het element zal het denk ik niet zijn want dan zou het programma nooit doorgaan. Bij spoelen hoeft niet meer verwarmd te worden, vandaar. Je zou kunnen kijken of je één en ander kunt doormeten of controleren op een draadbreuk/half los contact. Ik verwacht echt dat het in die richting gezocht moet worden. MvG René de Meijer Gigaparts.nl
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 4 jaren later...
  • 1 jaar later...
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...