Ga naar inhoud

Kortsluiting


n-willems

Aanbevolen berichten

Drie dagen geleden is de slang van mijn wasmachine losgeschoten en stond de wasmachine voor een deel in het water. Op het moment dat het gebeurde hield hij op met draaien en maakte het geluid van een auto die niet wil starten. Ik heb alles helemaal droog gemaakt en hem drie dagen niet gebruikt in de hoop dat hij het weer zou gaan doen. Helaas is niets minder waar. Het aan/uit lampje brandt niet meer en de programmaknop draait uit zichzelf met een tikkend geluid, maar wassen doet hij niet. Weet iemand wat het probleem kan zijn en of ik eventueel zelf iets kan doen?
Link naar reactie
Eerlijk gezegd heb ik nog geen gelegenheid gehad om ernaar te kijken. In het weekend ga ik op mijn de machine eens goed inspecteren. Overigens draait de machine wel korte programma\'s. Als ik een was op 40 graden draai en hem dus op programmastand 4 zet, draait hij het hele programma netjes af. Wanneer ik een kookwas wil draaien gaat het mis en blijft de knop tikkend rondjes draaien. Nogmaals hartelijk dank voor de reactie en de tip! Vriendelijke groet, Nancy Willems
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...