Percussionman Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Functieadres 0xed8a5299 veroorzaakt een beschermings fout. Uitzonderingscode 0xe06d7363. De eigenschappen van de toepassing werken mogelijk niet correct. Hoe kan ik dit oplossen. Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Om wat voor een merk/type printer gaat het. En is die aangesloten op usb of via wifi? Mogelijk gaat het om een printer die je besturingssysteem (W10) niet ondersteund. Microsoft heeft namelijk voor jou bepaald dat je geen oudere hardware kan/mag gebruiken. En lukte dat tot nu toe wel dan is er wel een update die het ineens onmogelijk maakt. Als je 'm hebt aangesloten op usb kan je een andere poort proberen. Quote Link naar reactie
Percussionman Geplaatst: 12 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2018 @Kasander1 De printer is een HP Envy 5544, maar het mooie is het volgende. Als ik met de laptop via wifi print dan komt dat alleen in de kleur zwart-wit. Print ik iets via mijn Samsung mobiel dan wordt er wel in zwart-wit maar ook in kleur geprint. Quote Link naar reactie
ilsed Geplaatst: 11 maart 2019 Delen Geplaatst: 11 maart 2019 Ik heb precies hetzelfde probleem met de envy 5544. Ik had dat op een oude PC, en toen is dat opgelost (via hp ondersteuning, weet niet wat ze hebben gedaan). Nu nieuwe laptop, en printer 1,5 jaar oud (en nu zegt hp ondersteuning dat ie niet meer in de garantie zit, dus willen ze me niet helpen. Moet ik 20 euro betalen, terwijl printer 55 euro kostte....wat een service.....not...Maar het probleem blijft. Niet met de oude laptop, wel met de nieuwe....en wat nu... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen