Ga naar inhoud

Formateren van harde schijf.


Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit al een tijdje tegen een probleem aan te hikken. Ik wil de harde schijf van mijn computer formateren en ik heb geen start DVD van Windows 7. Ik heb geprobeerd dit middels de F1 t/m F12 de ESC en DEL toetsen maaaaaar ik krijg steeds de melding van opstarten in een veilige modes. Op mijn computer heb ik Windows 7 Ulimate geïnstalleerd en geen meerder partities. \r\nWil kan en wil mij darbij van advies voorzien?\r\n(cry):-S:-(
Link naar reactie
Ik wil mijn HD formateren daar ik in windows 7 meerdere problemen heb met mijn gebruikers account(ben niet gemachtigd om software te installeren en te verwijderen) en de computer mag na zo\'n 3jaar wel eens weer opgeschoond worden. Ik ga met de gegeven antwoorden vanavond of morgen aan de slag, alvast bedankt voor het mee denken.
Link naar reactie
Even bedenken hoe je dat W7 wil gaan installeren ? Wat probeer je met de toetsen te bereiken ? Zoek je naar een verborgen partitie om terug naar fabrieksinstellingen te gaan ?\n\nVerder zou je voor wat betreft de in te drukken toetsen om tot iets te komen moeten vertellen om welke merk / type PC of moederbord het gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...