Ga naar inhoud

bibliotheken en mappen verplaatsen naar D:


Aanbevolen berichten

Beste Forumgebruikers, Forumgebruiksters,\r\n\r\nOp onze laptop met Windows 7, voorzien van servicepack 1, wil ik alle mappen van de bibliotheek verplaatsen van C: naar D:. Ik had een nummer van Computer Idee met uitleg van John Vanderaart ernaast gelegd, maar ik krijg het niet voor elkaar.\r\nIk wil dus de mappen mijn documenten, mijn muziek, mijn afbeeldingen en mijn video\'s van C: naar D: verplaatsen. Wie kan mij duidelijke uitleg geven? Alvast bedankt.\r\n\r\nGroeten,\r\nMuzikareltje
Link naar reactie
Je klikt met rechts op zo\'n map en kiest eigenschappen. Dan kies je tabblad Locatie.\nDan klik je op \"verplaatsen\" en wijst in het scherm de D: schijf aan.\nLees goed de waarschuwingen (je kan zomaar een map met documenten overschrijven) en plaats hem daar.\nHet voordeel van deze actie is dat programma\'s etc. gelijk naar de juiste locatie wijzen als je voor \"opslaan\" kiest. \n\nZelf maak altijd eerst een externe backup van die mappen voor ik begin. \n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;654886]Je klikt met rechts op zo\'n map en kiest eigenschappen. Dan kies je tabblad Locatie.\r\nDan klik je op \"verplaatsen\" en wijst in het scherm de D: schijf aan.\r\nLees goed de waarschuwingen (je kan zomaar een map met documenten overschrijven) en plaats hem daar.\r\nHet voordeel van deze actie is dat programma\'s etc. gelijk naar de juiste locatie wijzen als je voor \"opslaan\" kiest. \r\n\r\nZelf maak altijd eerst een externe backup van die mappen voor ik begin. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Niekie,\r\n\r\nBedankt voor je antwoord. Ik heb het geprobeerd maar op de een of andere manier weigert onze laptop de mappen te verplaatsen, We snappen er niets van. Wat zou er mis kunnen zijn?
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;654886]Je klikt met rechts op zo\'n map en kiest eigenschappen. Dan kies je tabblad Locatie.\r\nDan klik je op \"verplaatsen\" en wijst in het scherm de D: schijf aan.\r\nLees goed de waarschuwingen (je kan zomaar een map met documenten overschrijven) en plaats hem daar.\r\nHet voordeel van deze actie is dat programma\'s etc. gelijk naar de juiste locatie wijzen als je voor \"opslaan\" kiest. \r\n\r\nZelf maak altijd eerst een externe backup van die mappen voor ik begin. \r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nHallo Niek,\r\n\r\nBedankt voor je antwoord, we hebben geprobeerd om met behulp van jouw uitleg de mappen te verplaatsen maar op de een of andere manier weigert de laptop de mappen te verplaatsen en ik snap niet wat er mis is.\r\nWat zou de reden kunnen zijn dat het niet lukt?\r\n\r\nGroeten,\r\nMuzikareltje
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...