Ga naar inhoud

Uitbreiden vh contexmenu kopiëren naar


Aanbevolen berichten

Nadat ik, op een Laptop met een HDD 250 GB, Windows 7 had geïnstalleerd,\r\nheb ik nog op deze schijf extra 2 partities aangemaakt.\r\nIndien ik een bestand wil [B]kopiëren naar[/B] een van deze partities,zie ik deze partities er niet bijstaan.\r\nWat ik zelf al heb ondernomen,zonder resultaat :\r\n1 ) via start > configuratiescherm >Programma\'s >programma\'s en onderdelen > Windows onderdelen in of uitschakelen.\r\n2 ) Computer > beheren > service en toepassingen > service.\r\nIn w 95 en XP kon je onder \"send to \"deze aanpassen .\r\nStel, dat ik hier geen antwoord op kan krijgen, dan is er heus geen man overboord.\r\nDe Laptop houder is een vrouw van 75 jaar, no problem.\r\nsalut de cuizenier
Link naar reactie
Ik ga er nu van uit dat de extra partities gewoon zichtbaar zijn in Schijfbeheer en in de Verkenner.\r\nJij wilt het contextmenu aanpassen. Wanneer jij met de rechter muisknop klikt op een bestand en dan kiest voor \"Kopiëren naar\" wil jij meer opties zien. Je wilt dan in ieder geval ook kunnen kopiëren naar (een map op) de nieuwe partities.\r\nKlik eens op de volgende link: [url]https://sites.google.com/site/windowsstapvoorstap/inhoud-website/het-contextmenu-in-windows-7-uitbreiden[/url]\r\nOnderaan op die website zie je [URL=\"https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx3aW5kb3dzc3RhcHZvb3JzdGFwfGd4OjU0MDY3NzkzZGZkNjQ0MTU\"][B]HetcontextmenuinWindows7uitbreiden.pdf[/B][/URL]. \r\nIn dat pdf bestand wordt met veel afbeeldingen uitgelegd hoe je de nieuwe partities kunt toevoegen aan het contextmenu.\r\nIk hoop dat je hier wat aan hebt.
Link naar reactie
Ter info : de beide partities zijn geformatteerd.\nOp de E: schijf , staan al de Mobo-Drivers.\nOp de F: schijf staan al Backups gemaakt met EaseUs ToDo Backup Free 6.5\nOmdat dit progje zeer simpel is,heeft zij dit vanmorgen 2 keer uitgevoerd zowel maken als terug zetten.\nEen ieder hartelijk bedankt voor de suggesties en porrelaar zijn advies ter harte genomen en zal tzt worden uitgevoerd.\nCuizenier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...