Ga naar inhoud

Laptop gaat flikkeren bij herstart


Aanbevolen berichten

Soms, als ik mijn laptop wil herstarten,gaat het beeld flikkeren. Het is een Vista-laptop met Ubuntu ernaast. Heel soms flikkert hij niet als hij op de batterij zit, maar nu had ik hem alleen aan de USB zitten van de platenspeler, vanwege dat Audacity-probleem waar ik mee zit. Heeft dit er ook mee te maken? De temperatuur is echter in orde, dus dat kan het niet zijn.\r\nDe flikkeringen ontstaan vrijwel direct nadat ik de aan-toets heb ingedrukt, en bestaan uit witte banden over het grijze beeld. Een maal startte de laptop toch door nadat ik de aan-toets half had ingedrukt, maar meestal zet ik hem helemaal uit, en na een tijdje wachten, start hij weer door. Vandaag kreeg ik echter de melding dat ik Windows Herstel moest doen, ik deed dat niet, want ik had niks in de software veranderd, alleen maar gecheckt, en toch startte hij toen wel normaal op.
Link naar reactie
Hoeveel geheugen heeft de laptop ??\r\n\r\nDe melding van Windows Herstel komt niet zomaar .\r\n\r\nAls je een Vista DVD hebt voor de juiste versie , zou je kunnen opstarten met de DVD en in het menu . \r\nLinks onder voor de herstel opties gaan.\r\n\r\nOok zou je nog een keer de harddisk kunnen contoleren met HD tune , [url]http://www.hdtune.com/[/url] de free versie niet de snelle maar de volledige optie kiezen.\r\n\r\nEn ja het is echt handiger om met je probleem in het andere topic over hetzelfde onderwerp verder te gaan.:rolleyes:\r\n \r\n [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=77876[/url]\r\n\r\nzoals hier in post 3 ook is gemeld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...