Ga naar inhoud
  • 0

Kan niet op 192.168.0.1 komen


Anoniem2

Vraag

Hallo,\nIk kan niet bij Sitecom komen met 192.168.0.1 \nIk heb sinds kort een WD TV Live mediaplayer en sindsdien kom ik niet meer bij de instellingen van Sitecom.\nIk heb het ook geprobeerd door mijn PC rechtstreeks te verbinden buiten de router om maar ook hier krijg ik geen contact met Sitecom.\nWat kan hier mis gegaan zijn?
Link naar reactie

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Hallo,\nIk heb alleen de PC op de router ziiten. De Wd Tv Live heb ik geinstalleerd ik heb alleen de beveiligingscode van de Sitecom router opgegeven dat is de WPA2 code.\nVerder heb ik gen modems of routers alleen het glasvezelmodem en de Sitecom router.\nIk weet niet wat ik verder verkeerd heb gedaan maar er zal wel iets niet goed zijn.
Link naar reactie
  • 0
Hallo,\r\nIk heb nog even bij de Status van Ethernet gekeken en daar staat:\r\nIPv4 Standaard Gateway 192.168.0.100\r\nIPv4 DHCP server 192.168.0.1\r\nIPv4 DNS server 192.168.0.1\r\nIPv4 Wins server 192.168.0.1\r\nMisschien heb je hier iets aan?\r\nIk zal ook bij de instellingen van de WD TV Live kijken je kunt daar ook het IP adres zien.
Link naar reactie
  • 0
Klopt die 192.168.0.100? Vul dan die eens in je browser in. Beetje gek dat de rest wel .0.1 is.\n\nProbeer anders eens dit:\nToets in het startmenu in\ncmd\ngevold door ctrl+shift+enter\nToets in het opdrachtvenster\nipconfig /release\ngevolgd door enter en toets daarna\nipconfig /renew\nweer gevolgd door enter. Ben benieuwd welk gateway ip adres je dan krijgt.
Link naar reactie
  • 0
Hallo,\nIk wil even zeggen dat het nu gelukt is het was namelijk zo dat mijn pc de laatste tijd erg traag was en er ook veel vreemde dingen gebeurde. Heb hem gisteravond opnieuw geinstalleerd wat wel veel werk is maar met goed resultaat ik kan nu ook bij de router komen op 192.168.0.1\nIk wil je bedanken voor de goede adviezen en raad.\nMvrgr\nJan de Bont
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...