Ga naar inhoud

Systeemconfiguratie loopt vast


Aanbevolen berichten

Als ik systeemconfiguratie gebruik, bv om opstartprogramma\'s uit te schakelen, dan blijft alles maar draaien, en ik weet niet hoe lang het duurt voordat hij klaar is. Voor mijn gevoel duurde het \'eeuwig\'. Ik weet nu niet meer of mijn zorgvuldig samengestelde lijst van uitgeschakelde programma\'s nu foetsie is en dat het weer zo lang duurt voordat Vista opstart.:mad: Wat kan er nou aan de hand zijn geweest? Ik heb hem wel 3 x geforceerd moeten afsluiten! :eek:
Link naar reactie
Stel de vraag even wat duidelijker, er is zo geen brood van te bakken. Waar staat Vista op geïnstalleerd een desktop of Laptop, is het een home versie of home premium.\n\nEen Computer met Vista is natuurlijk niet een van de nieuwste en snelste computers dus een bewerking kan even duren, vooral als je er zelf en Windows 7, 8, 8.1 computer naast hebt staan.\nJe moet na het uitschakelen van opstart programma\'s in het configuratiescherm wel eerst de PC opnieuw opstarten, dan houd je ook je lijst vast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...