Ga naar inhoud
  • 0

inloggegevens worden onthouden


Anoniem2

Vraag

Dag allemaal,\r\n\r\nIk wil inloggegevens, die automatisch steeds terugkomen verwijderen, zodat ik weet dat niet iemand automatisch op bepaalde pagina\'s komt. Dat verwijderen lukt niet en ik heb gehoord dat de browswer (Chrome 34) programmaatjes installeert die inlognaam en wachtwoord onthouden. Hoe kom ik hier vanaf? \r\nOoit heb ik de inlognaam laten onthouden, maar van dat vinkje kom ik nu ook niet meer af en het wachtwoord heb ik nooit laten onthouden.\r\n\r\nGroet Philou
Link naar reactie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Dag Aladin,\n\nIk had een drukke Paas, vandaar dat ik nu pas reageer. Via automatisch aanvullen kwam ik bij allerlei sites, die met suggesties kwamen. Na een half uurtje rommelen is het probleem opgelost. Naar de 3 streepjes rechtsboven in Chrome, dan naar instellingen. Geavanceerde instellingen en toen kwam ik bij wachtwoordbeheer endaar stond keurig aangegeven, van welke pagina\'s de ww werden onthouden. Wegklikken, bevestigen en het werkt.\nDank voor je support.\n\nGroet\nPhilou
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...