Ga naar inhoud

Lifetab 10" - problemen google play


Aanbevolen berichten

Hoi\r\n\r\nIk heb sinds kort de medion lifetab 10\" tablet. Op zich een goede tablet, ik heb alleen problemen met het lezen van bestanden.\r\nIk heb een aantal epub-bestanden, pdf-bestanden en cbr-bestanden op zowel een mini sd-card als op mijne mini usb-stick staan. Ik steek deze in de betreffende sleuven. Nu moet ik via een soort van verkenner deze bestanden openen. Ik had standaard adobe pdf reader staan en ik heb aldiko en comic readviewer geïnstalleerd via de google play store, maar wanneer ik deze open, kom ik nooit tot de bestanden van de mini-sd card of mini usb-stick. Ik krijg deze bestanden niet geopend vanuit deze programma\'s, maar enkel via de soort van verkenner. Als ik dan een pdf bestand wil openen via de verkenner, dan geeft adobe het signaal dat dit geen geldige pdf bestand is. Wanneer ik een stripboek open of een epub, dan doen de programma\'s niets (ik heb bijna de helft van wat er op google play store aanwezig is van programma\'s al geïnstalleerd en geprobeerd, maar telkens weigert die de bestanden te openen. Ik heb de pdf\'s geprobeerd te openen op mijn laptop via adobe reader en daar opent hij zonder problemen. Een epubreader en cbr reader heb ik evenwel niet op mijn laptop staan, maar ik heb wel een ereader en die leest wel al de epubs op de sd card. Elke app die ik al geïnstalleerd heb, weigert dienst en als ik ze rechtstreeks open via de tablet, dan krijg ik ook nooit de bestanden te zien die op de stick of sd-card staan. Ik heb al vanalles geprobeerd om daar te geraken, maar telkens kom ik op een scherm terecht dat ik veronderstel het intern geheugen te zijn. Hoe ik de bestanden op het intern geheugen moet zetten, weet ik niet en ik weet ook niet of dit helpt (in de gebruikershandleiding staat niet veel bijzonders in). Heeft er iemand advies?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...