Ga naar inhoud

Het item waarnaar deze snelkoppeling verwijst


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb windows7 hom heb op mijn pc en sinds vandaag heb in een probleem met mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad als ik een koppeling van een van de programma\'s(AVG, TUNEUP, Avanced system en Spybot) willen open doen geeft windows hetvolgende weer HET ITEM WAARNAAR DEZE SNELKOPPELING VERWIJST KAN NIET WORDEN GEOPEND. MOGELIJK BESCHIKT U NIET OVER DE RELEVANTE MACHTIGINGEN. Het is vreemd want het zijn alleen deze programma\'s de rest werken wel. Ik kan de programma\'s ook op geen enkele andere manier benaderen. Dus ook niet verwijderen of anders openen. Ik heb met een virusscanner van Microsoft gekeken of er een virus op mijn pc zit maar niets gevonden. Ook kan ik niet mijn pc terug zetten naar een eerder gemaakt herstelpunt.\r\n\r\nWat kan ik nu doen?\r\n\r\ngroeten van Ronald
Link naar reactie
[QUOTE=roootje40;653185]\r\nIk heb windows7 hom heb op mijn pc en sinds vandaag heb in een probleem met mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad als ik een koppeling van een van de programma\'s(AVG, TUNEUP, Avanced system en Spybot) willen open doen geeft windows hetvolgende weer HET ITEM WAARNAAR DEZE SNELKOPPELING VERWIJST KAN NIET WORDEN GEOPEND. MOGELIJK BESCHIKT U NIET OVER DE RELEVANTE MACHTIGINGEN. [/quote]\r\nHet heeft gisteren dus wel gewerkt?\r\nWat is er sindsdien veranderd? Update, nieuw programma geïnstalleerd, .....?\r\nAl eens geklikt met rechter muisknop en gekozen om als administrator uit te voeren?\r\n[QUOTE=roootje40;653185]Ik kan de programma\'s ook op geen enkele andere manier benaderen. Dus ook niet verwijderen of anders openen. [/quote]\r\nEn in veilige modus?\r\n[QUOTE=roootje40;653185]\r\nIk heb met een virusscanner van Microsoft gekeken of er een virus op mijn pc zit maar niets gevonden. [/quote]\r\nEn al gescant met een online virusscanner?\r\nAl gecontroleerd met MBAM?\r\nDownload eens een gratis virusscanner. Kun je die wel installeren?\r\n\r\n[QUOTE=roootje40;653185]\r\nOok kan ik niet mijn pc terug zetten naar een eerder gemaakt herstelpunt.\r\n[/QUOTE]\r\nKrijg je een foutmelding? Is er geen herstelpunt?
Link naar reactie
beste obelix71,\r\n\r\nNee, ik heb niets veranderd, geupdate enz. Ik snap niet echt wat je bedoelt met administrator. Ik heb geprobeerd een online scanner te gebruiken maar krijg ze niet geinstalleerd.. Wat is een MBAM? En ik heb ooit vorig jaar een herstelpunt gemaakt maar op een of andere manier kan ik er nu niet meer bij komen en zie er ook geen een staan.
Link naar reactie
ik heb wel wat rommel(virussen) kunnen opsporen en verwijderen. Maar kan nog steeds niet bij AVG of Tuneup. Kan ook geen andere virusscanner installeren. En de support van Kaspersky krijg ik ook niet op mijn pc. Denk dat AVG de laatste dagen niet goed heeft gewerkt. Wat nu? Lijkt ook dat mijn pc trager is geworden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...