Ga naar inhoud

Linux


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Niekie30;653893]Alle Linux vragen zullen toch wel hier terecht komen ?\r\n Computer Idee Forum > Besturingsystemen > Linux/en andere Linux \r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nAls je een topic start wel natuurlijk maar ik denk altijd aan zoekers via Google. Daarvoor is de onderwerpomschrijving zo belangrijk. Zo zie je bij dit topic \r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=78114[/url]\r\nniet dat het om wifi bij Linux gaat. Bij dat topic gaat het ook over Linux-installeren. Liefst zou ik alles daarvan onder één kop Linux zien.\r\nMaar lamaarwaaie...
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroentje94;653902]Omdat de Windows \'US-International\' anders is dan de Linux \'United States International\'.\r\nVoorbeeldje: In Windows geeft de toesencombinatie \' + c = \'c. In Linux maakt hij hier ç van.\r\nNog een voorbeeldje: Windows \' + 90 geeft \'90. Linux zet niets neer omdat die combinatie niet bekend is.[/QUOTE]\r\nBij mij geeft al 13 jaar lang \' spatie c toch echt \'c en \' spatie 90 ook \'90 onder Mandriva, OpenSuse en Mageia :o
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...