Ga naar inhoud

Dell D620 van XP naar Windows7


Aanbevolen berichten

Goede dag allemaal,\r\nNu wil ik ook graag op mijn Dell Latitude D620 de XP gaan wisselen voor Windows 7 Home Premium. Men moet in de Bios, dat gaat met F2 en/of F12. Ik zie ook de Boot Sequence . Met Enter kom je dan bij:\r\n1 Diskette Drive . Er staat een volgorde van 1 t/m 4. 1= Diskette drive; 2= Internal HDD; 3= USB Storage Device; 4= cd/dvd/cd-rw drive brander. Daar vandaan moet ik opstarten. Die 4 kan ik wel weg doen d.m.v. spatiebalk en ook weer terug zetten maar kan er geen ander cijfer intoetsen. Hoe dan verder? Wie weet de volgorde van instellen zodat ik via mijn cd/dvd met daarin de W7. Of kent Dell geen volgorde via Bios?
Link naar reactie
Verdere vraag over:\n\nvan Windows XP naar Windows 7.\n\nAls je Windows XP op je PC hebt staan, kun je dan \"gewoon\" een Windows 7 cd \nin de driver leggen, neem hij Windows XP over of ...zet hij dan 2 versies\n(W.XP en W7) op je PC.\n\nKan dit ? En werkt Windows 7 dan ?\nKun je later Win. XP verwijderen ? \n\nGroeten, Atlanta
Link naar reactie
Je kunt een dualboot installatie maken. Je moet dan een aparte partitie/schijf voor win7 aanmaken en bij het installeren goed opletten. Zijn ook wel tutorials over te vinden met google. XP later verwijderen kan ook.\n\nDoe je een standaard installatie van win7, dan overschrijft deze de aanwezige xp installatie, door de schijf/partitie te formatteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...