Ga naar inhoud

Smartphone / Tablet > internet > tv


Aanbevolen berichten

Voorheen sloot ik mijn laptop aan op de tv en kon ik uitzendinggemist op groot beeld op de tv bekijken. Maar ik heb geen laptop meer dus nu vroeg ik mij af of er een mogelijkheid bestaat om internetprogrammas (zoals uitzendinggemist) via mobiletelefoon of tablet op je HD tv te bekijken?\n\nAlvast bedankt voor de informatie
Link naar reactie
Ja, dat kan. Ligt wel een beetje aan je telefoon of tablet, want deze moet een HDMI aansluiting hebben. In sommige gevallen heb je daarvoor een verloopstukje nodig dat je los moet aanschaffen.\n\nZo heeft mijn (toch wel gedateerde) Nokia N8 telefoon een HDMI aansluiting en kan ik mijn Samsung Galaxy Note tablet via een verloopding op mijn tv aansluiten.
Link naar reactie
Je kan ook een inplaats van via je mobiel een mediaspeler aansluiten op je tv en hier dan internet video\'s mee afspelen. Dan hoef je niet elke keer je telefoon aan te sluiten op de tv en kun je meteen overal naar kijken. Als je wat meer informatie wilt wat er mogelijk is kun je eens hier kijken: [URL=\"http://www.jouwmaatkast.nl/blog/wat-is-een-mediaspeler/\"]link[/URL] of hier [URL=\"http://nl.hardware.info/reviews/2420/mega-mediaspeler-vergelijkingstest-alles-wat-je-moet-weten\"]link[/URL] Het laatste artikel is al wat ouder maar geeft je wel veel basis informatie. Ik zou er ook op letten of je netflix kunt afspelen. Dit is sinds kort in Nederland en wij hebben er een proef abonnement van gehad en ik vond het erg leuk. We hebben het nu nog even gepauzeerd maar als het winter wordt gaat hij zeker weer aan :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...