Ga naar inhoud

Papier vraag Laserprinter


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Toevallig begonnen met een nieuw pak van een andere leverancier, maar blijft even hetzelfde.\nOok krom.\nDenk dat vocht niet te voorkomen is, meter zit rond de 50/60% op de plek waar hij staat.\nMoet er maar mee leven en bij printen van de achterkanten, vlak laten afkoelen, dat werkt nog het beste.\n\nHet uittrekken van de lade, om per vel aan 2 kanten te printen, wat ik heel zelden doe, is niet ideaal, gebruik ik zo weinig mogelijk.\n\nIk leg het onder een stukje vinyl in A4 formaat op de klep.\nGratis tip: Ik gebruik dat ook om op een los vel te leggen wat gescand moet worden of gekopieerd. \nOf iets anders wat niet helemaal vlak is, zoals een kassabon.\n\nTelkens als je een kopie maakt ligt ie weer scheef als de klep naar beneden gaat.\nDit kun je secuurder neerleggen met een stukje vinyl.\nOude muismat zal ook wel werken.\n\nKan die Samsung klep er eigenlijk geheel af?\nVind het wat knullig vast zitten dus, laat ik het even met rust als ik het niet zeker weet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...