Ga naar inhoud

Weet wachtwoord niet van nieuw notebook


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Medion-Akoya 10\"notebook (MD 99330) \n\nIk wilde net mijn nieuwe notebook in gebruik gaan nemen, toen ik op een onaangename verrassing stuitte. Het netbook is blijkbaar beveiligd met een wachtwoord. De gebruikersnaam staat er al in: Andries. Ik ken de hele Andries niet. Afijn, Eronder wordt een geheugensteun gegeven voor het wachtwoord. Als ik dat wachtwoord intik, kent-ie het niet. Ik krijg ook nog de mogelijkheid een ander wachtwoord in te stellen. Dan komt er een wizard die om een usb-stick vraagt. ???? Ik kan niks op dit moment. Heeft iemand een idee?\nEr staat trouwens Windows 8 op, maar dat heb ik nog niet gezien.
Link naar reactie
[QUOTE=foureyes;651265]Ik breng hem terug. Zoiets heb ik nog niet eerder aan de hand gehad. Tsjonge, jonge!\r\nBedankt voor de reacties.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb deze gein (van gebruikte als nieuw verkochte pc\'s) al twee keer mogen meemaken bij de Media Markt, de eerste keer een desktop PC in 2006 en in 2011 een Sony all in one laptop + mediacenter van nog geen jaar \"oud\"(beter gezegd nog geen jaar in bezit van de klant omdat de rekening nog geen jaar oud was) die ik voor een klant ter reparatie in de garantie aanbood bij Sony, deze laptop stond al langer dan de garantie bij Sony geregistreerd onder een andere naam. Dus geen garantie en mediamarkt gaf niet thuis.:-@
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...