Ga naar inhoud

found.000 bestanden op externe schijf


Aanbevolen berichten

Hoi...Ik heb een s2 portable...deed het altijd goed...gebruik alleen om AVI bestanden op te zetten ( films). Nu heb ik 2 tal weken geleden per ongeluk een MVK bestand erop gezet, deze kon ik natuurlijk niet bekijken via mijn externe en tv...dus eraf gegooid..toen is de ellende begonnen. \r\nIk heb toen een soort herstel gedaan van mijn externe schijf....herstellen van beschadigde bestanden\r\n* soms werpt mijn laptop mijn externe niet uit, zegt dat ie nog bezig is..etc.\r\n* sommige films die ik erop zet speelt ie af en soms speelt ie in gebroken beeld af..dus niet te kijken...\r\n\r\nOp mijn externe harde schijf aangesloten op tv ..zie ik verschillende Found.000 bestanden, als ik de externe aansluit op mijn laptop zie ik ze niet staan..dus kan ze ook niet verwijderen..wie weet raad...graag simpel..en ik wil graag mijn goeie bestanden op externe behouden, staan ruim 4oo films op :-) \r\n\r\nWie o wie weet raad....wordt er moedeloos van:(
Link naar reactie
[QUOTE=Misty1967;650916]\n* soms werpt mijn laptop mijn externe niet uit, zegt dat ie nog bezig is..etc.\n[/QUOTE]\nDit is waarschijnlijk het gevolg van dat er via de Verkenner(s) toegang is geweest, en die Verkenner staat nog open. Ik heb daar (onder XP) [I]altijd[/I] die melding mee. Verkenner afsluiten voor je afkoppelt, en die melding blijft weg.\n[QUOTE=Misty1967;650916]\nOp mijn externe harde schijf aangesloten op tv ..zie ik verschillende Found.000 bestanden, als ik de externe aansluit op mijn laptop zie ik ze niet staan..dus kan ze ook niet verwijderen...[/QUOTE]\nDie zullen verborgen staan, en waarschijnlijk door een schijf-controle of data recovery programma geplaatst. In je Verkenner eerst zorgen dat de verborgen bestanden zichtbaar worden gemaakt. (\'[I]Extra - Mapopties - Weergave[/I]\')\n\nHeb je het probleem dat nieuw geplaatste films soms niet afspeelbaar zijn, of gaat dat om films die er al voor die reparatie stonden ?\n\n\nZeker het advies van couch_potato volgen en HDTune laten checken.
Link naar reactie
Hoi Ik heb windows 7, mijn externe schijf is een s2 portable...het probleem is als ik mijn externe aansluit op de tv ik de mappen \"found.000\" - gevonden, wel kan zien, als ik aansluit op de pc..ik ze niet zie.....en dus ook niet kan verwijderen..hoe maak ik deze bestanden zichtbaar op de pc..zodat ik ze kan verwijderen..ze zijn erop gekomen nadat ik de externe heb gecontroleerd op fouten en herstellen.......fouten zitten nu in dat mappen....en die wil ik er nu natuurlijk af hebben....
Link naar reactie
Hoi Ik heb windows 7, mijn externe schijf is een s2 portable...het probleem is als ik mijn externe aansluit op de tv ik de mappen \"found.000\" - gevonden, wel kan zien, als ik aansluit op de pc..ik ze niet zie.....en dus ook niet kan verwijderen..hoe maak ik deze bestanden zichtbaar op de pc..zodat ik ze kan verwijderen..ze zijn erop gekomen nadat ik de externe heb gecontroleerd op fouten en herstellen.......fouten zitten nu in dat mappen....en die wil ik er nu natuurlijk af hebben....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...