Ga naar inhoud

downloaden e-book


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vragen\r\na) Ik heb vroeger altijd geleerd dat je moet downloaden als de \"seeds\"en de \"leeches\" beiden groter zijn dan nul. Ik bemerk dat een van beide ook wel 0 mag zijn en dan gaat het nog. Hoe zit dat?\r\n\r\nb) Als ik een boek download, krijg ik het boek, de omslag en de meta gegevens. In Callibre kan ik slechts de tekst invoeren en toch weet callibre dan later de omslag en de gegevens. Hoe werkt dat en/of waar kan ik dit vinden
Link naar reactie
Het gaat erom dat het geheel volledig is, dus dat je alle blokken krijgt. Als je alleen maar leechers heb, kan het toch wel compleet zijn. Seeders uploaden lang niet altijd, dus is dat ook geen garantie dat je het wel binnen krijgt.\n\nWellicht haalt calibre dat uit een online catalogus. Of verkopers als amazon of barnes&nobles. Boeken hebben altijd een ISBN, dus is het op zich makkelijk zoeken.
Link naar reactie
a) Er van uitgaande dat je het over bittorrent hebt: \"seeds\" zijn aantal mensen die het bestand helemaal compleet op hun computer hebben. \"leeches\" zijn mensen die het bestand zelf ook nog aan het downloaden zijn. Als er genoeg leeches zijn, dan is het meestal zo dat alle leeches samen het bestand wel compleet hebben. 1 seeder en 0 leeches is dus voldoende om te kunnen downloaden. 0 seeders en 1 leech niet, omdat die ene het bestand ook niet compleet heeft.\n\nb) Als het niet al in het epub bestand aanwezig is, dan wordt \'t van internet gehaald.\n\nEDIT: botsing. Ik had wat langer nodig om m\'n verhaal te maken :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...