Ga naar inhoud

youtube voor een google account


Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nEen aantal jaar geleden heb ik een youtube account aangemaakt.\r\nIk zou graag willen inloggen maar ik ben mijn wachtwoord vergeten.\r\nBij de optie wachtwoord vergeten word er gevraagd naar het emailadres van je google account. Destijds heb ik mijn youtube account aangemaakt met een gebruikersnaam niet met een emailadres.\r\nIemand een idee hoe ik toch zou kunnen inloggen?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Je hebt je YouTube account op een gegeven moment toch moeten koppelen aan een gmail.com account? Eerst had ik nl op YouTube een eigen wachtwoord, maar sinds die koppeling kan ik op YouTube komen met het wachtwoord van dat gmail account. Misschien is jouw YouTube account (nog) niet gekoppeld. Als ik nu inlog vraagt hij iedere keer of ik met mijn gebruikersnaam wil inloggen of met mijn email van gmail, maar ik wil alleen met mijn gebruikersnaam uit 2008 op YouTube verschijnen, hoe graag ze ook willen dat je de gmail-naam gebruikt. Dus samenvattend: probeer je oude YouTube aan je google-account te koppelen. Het maakt niet uit of die een gebruikersnaam heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...