Ga naar inhoud

geen geluid


Aanbevolen berichten

[QUOTE=Obelix71;649128]Systeemherstel naar welk moment?\r\nMogelijk vindt er een software-update (kan Windows zijn, maar ook bv virusscanner) plaats, waardoor dit wordt veroorzaakt.\r\n\r\nOp het moment dat het geluid niet meer werkt:\r\nStaat het icoontje van geluid onder in het scherm? \r\nKloppen de instellingen?[/QUOTE]\r\n\r\nIcoontje van geluid staat gewoon onder in. Luidspreker staat bijna op volle sterkte. Als geluid niet meer werkt.\r\n\r\nWat zou ik moeten doen dan Obelix
Link naar reactie
Kijk op de Windows update site naar de momenten waarop de laatste updates gedaan zijn (update geschiedenis), en beoordeel of ze er mee in verband te brengen zijn.\r\nZo ja, zet dat herstelpunt terug naar waar het geluid het nog deed, zet direct na opstarten (!) de automatische updates uit ([I]\'Configuratiescherm - Automatische Updates\'[/I]), ga naar de update site, laat scannen voor updates, en installeer ze één voor één. Check daarbij of er een update bij zit welke in verband te brengen is met het geluid, zoals b.v. een [I]hardware update[/I] welke je een \'nieuwe\' driver voor het geluid brengt.\r\n\'[I]Optionele [/I]updates en [I]Hardware [/I]updates vooral even in het oog houden, laat die in eerste instantie achterwege, hou het voorlopig bij de \'Essentiële updates\'.\r\n\r\nNa elke losse update je PC herstarten, en kijken of het geluid het nog doet. Zo kan je vinden welke update de boosdoener is, ALS het een Windows update is natuurlijk.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gebruik Windows 7. Met Programma Driver Booster had ik mijn drivers laten updaten, helaas kreeg mijn \"Dolby Home Theater v4\" een te hoge versie. Ik dacht geen nood, ik zet hem terug met herstelpunt, maar pech dat werkte niet. De oude versie stond niet meer op de laptop.Goede versie op internet gevonden. Ondanks het verwijderen van de te hoge versie klaagt de goede versie bij installeren, dat er nog iets is achtergebleven , iets met \"PCEE\". Hoe moet ik dit moet oplossen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...