Ga naar inhoud

Hoe kan ik High End games spelen


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal\r\n\r\nIk heb een verouderde pc en kan High End games zoals Battlefield 4 en andere niet spelen.\r\nHeeft iemand tips? Hieronder staan mijn specificaties.\r\n\r\nIntel Core i5 2,8 GHZ\r\n4GB RAM\r\nDirect x11\r\nNVidia GeForce GTX 460 2GB\r\nWindows 7 Home Premium 64 bit\r\n1TB geheugen\r\nNiet zeker wat voor een voeding tussen 300 en 400 watt kan 450 zijn\r\nDe pc is 4 jaar oud.
Link naar reactie
Hey,\n\nWil je ke PC upgraden, of wil je met een frisse start beginnen?\nMocht je een nieuwe willen:\nWat is je budget?\nHeb je appratuur nodig?\nWat voor doeleinden gebruik je deze pc (Bijv videobewerken, fotoshoppen etc.)?\nWaar wil je hem bestellen?\nHeb je een besturing systeem nodig?\n\nMet vriendelijke groet,\nMaagSap.
Link naar reactie
4 jaar geleden had je echt een hele goede computer. Daarnaast zou ik beginnen met het vervangen van je voeding en je videokaart. Videokaart is het gene dat ervoor zal zorgen dat je zwaardere spellen kan spelen, maar je zult een zwaardere voeding nodig hebben als je een betere/zwaardere of dubbele videokaart wilt gaan draaien. De rest van je PC kan er op zich nog wel mee door.\n\n\n[url]http://systemrequirementslab.com/cyri[/url]\nkijk anders even op deze website dan kun je zien wat wel en niet goed genoeg is om de spellen die je wilt te draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...