Ga naar inhoud

Streamen van Tablet naar Laptop


Aanbevolen berichten

Er bestaan een hele berg programma`s om muziek van de laptop/pc naar een tablet of Phone te streamen. Veel werken er fantastisch met ook een prachtige lay-out.\r\nDe muziek vanuit mijn laptop speel ik probleemloos af op mijn tablet.\r\nAls je de stream andersom wil, dus de content van de tablet streamen naar de PC lijkt dit niet of nauwelijks te realiseren (iig kan ik het niet vinden).\r\nIk heb namelijk mijn laptop via SPdif (optische aansluiting) met mijn geluidinstallatie verbonden. Vanuit mijn laptop bestuurd klinkt dat fantastisch.\r\n\r\nMijn [B][I]doel[/I][/B] is, om de muziek die op mijn laptop staat vanuit mijn tablet aan te sturen, zonder dure randapparatuur aan te schaffen (mediastreamers zoals Squeezebox of Sonos e.d.)\r\nOf de muziek op mijn tablet naar de laptop te streamen.\r\n\r\nEr bestaan wel remotes voor (I-remote, Unified Remote,WMP remote), maar de layout daarvan is onhandig.( lijsten met meewerkende artiesten, geen albums zichtbaar, kortom ..onoverzichtelijk)\r\n\r\nWie heeft hier een goede oplossing voor?\r\n\r\nLaptop :Windows 7\r\nTablet: Android
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...