Ga naar inhoud

Error 22


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb net mijn laptop (Fujitsu Siemens) een opknapbeurtje gegeven.\r\nIk ontdekte dat de harde schijf is opgedeeld in 2 ongeveer even grote schijven, een C-schijf van 75 GB en een D-schijf van 75 GB. De C-schijf begon vol te raken, dus wilde ik ruimte van de compleet lege D-schijf overhevelen naar de C-schijf. Heb op het internet het programma \"partition master\" gedownload. Toen dat geinstalleerd was startte de laptop uit zichzelf opnieuw op. Na de herstart kom ik nu niet verder dan de volgende mededeling: Grub loading stage 1.5\r\n Grub loading, please wait\r\n Error 22\r\n\r\nHet zou te maken kunnen hebben met ubuntu. Die heb/had ik er ook opstaan maar kan ik nu ook niet meer starten. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Link naar reactie
Vermoedelijk de Linux distro op een ruimte achter de C: gezet?\r\nWat stond er dan op die D:\\ want als er Linux opstond had die geen schijfletter in windows.\r\n\r\nDe bootsector herstellen als je alleen windows wil draaien.\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/927392/nl[/url]\r\n\r\nOf dat progje wil opstarten met grub om de handelingen af te maken, kan ook nog en heb/had je er helemaal geen Linux erop staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...