Ga naar inhoud

Acer Apire xc100 start niet meer op.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer Apire xc100 die niet meer opstart. Ik heb de harde schijf er uitgehaald en in een andere pc van een nieuwe windows voorzien. Als ik hem weer terug zet in de Acer kan hij geen besturingssysteem zien. Ik kan ook niet met een DVD of USB stick opstarten ondanks dat ik dat in de bios wel goed gezet heb. Recovery werkt ook niet.\r\n\r\nWat nu?
Link naar reactie
[QUOTE=MagicPc;647045]Ik heb een Acer Apire xc100 die niet meer opstart. Ik heb de harde schijf er uitgehaald en in een andere pc van een nieuwe windows voorzien. \r\n[/QUOTE]\r\nDat gaat zó maar niet, denk ik. Zo\'n laptop als Acer en andere laptops starten op met het logo en wat eigen software en dan de (OEM) Windows-versie en dat zal wel op een of andere manier gekoppeld zijn. Een herinstallatie doe je met behulp van een verborgen herstelpartitie en het inkloppen van de F10-toets of zo (Niek weet daar meer van). Ik vraag me af of de originele partitie nog aanwezig is op die schijf....:(\r\n\r\nMaar de Laptop start helemáál niet meer op, ook niet van DVD? Ook niet in Veilige modus?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...