Ga naar inhoud

Muisaanwijzer blijft staan.


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal draadloze muizen het volgende probleem: Nadat ik de muizen een tijd zonder problemen had gebruikt (1 zelfs een aantal jaren) reageerde de muisaanwijzer ineens nauwelijks of niet meer of niet goed. De knoppen reageerden wel gewoon zoals het hoort, maar die pijl wil gewoon niet of nauwelijks bewegen. Batterijen vervangen gaf ook geen verbetering. Ik heb geprobeerd of het aan de drivers ligt, maar daar geen oplossing in kunnen vinden, bovendien vertonen de muizen op elke PC of laptop hetzelfde probleem en een nieuwe muis doet het wel gewoon goed op mijn PC. Wat er nu precies mis is... ik weet het niet meer. Het enige wat ik kan bedenken is dat de sensor die de bewegingen moet registreren defect is en ik vraag me af of er wat aan te doen is, want het is wel raar dat de knoppen het nog wel doen. Ik heb de sensor afgeborsteld met een kwastje in het geval het vuil zou kunnen zijn. Als hij vuil zou zijn dan is dat misschien niet afdoende, maar hoe je zoiets moet schoonmaken weet ik niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...