Ga naar inhoud

Moet op korte termijn aan een laser printer


Aanbevolen berichten

Ben er knap kwaad over, wil je de Photosmart weer eens gebruiken, nikkes beeld:@ Heb er nu genoeg van en geef er geen cent meer aan uit.\nHad nog nieuwe cartridge liggen, ook dood, lag wel al een poos in huis.\n\nWij gaan aan de A4 laser, alleen voor ons een redelijk hoog bedrag, want ik wil natuurlijk wel kleur en kunnen scannen.\nWi-Fi is ook noodzakelijk want door de grote afmetingen zou ik nog niet weten waar ik hem kwijt kan, het zijn aardige grote dingen en wij zijn klein behuisd. \nOp de plaats zetten van de oude printer gaat niet, dat is te laag, kan scanklep niet open.Hoogte tussen de vaste planken is 32 cm. Om in te schuiven is er maar 28cm. over.\nHet zijn zware printers, ga je ook niet even verplaatsen.\nZal vermoedelijk ergens boven terecht komen, niet handig, maar wat moet je.\n\nMaar goed, zit al een poos rond te kijken, print heel weinig, maar scan veel meer. Dan kun je kiezen om de oude printer alleen voor het scannen aangesloten te houden, maar dan neem je weer onnodige ruimte in beslag en wat prijs betreft is dat verschil dan niet heel groot.\n\nIk keek naar de Samsung CLX3305W Dat lijt mij de enige die voor ons haalbaar is, maar zijn nog niet veel reviews over te vinden.\nUiteraard moet ie zwarte tekst goed afdrukken en kleur ook, al hoeft dat geen foto kwaliteit te zijn. Wel eens wat uit een magazine en zo printen.\nEr is eigenlijk niet zoveel keus in het goedkopere werk, maar die duurdere zijn speciaal voor kantoor en kunnen duizenden afdrukken per maand aan.\nAls ik er 100 in de maand zou printen, is het al heel veel.\nHet vervelende is dat je meestal wel op korte termijn nieuwe Toners moet kopen, want je weet niet wat erbij zit, meestal veel minder dan de helft, al kom ik dan al een heel eind denk ik.\n\nTegen die tijd zijn betreffende toners misschien niet eens meer te koop.\nNeem niet aan dat áls je gaat scannen ook iets van de toners wordt doorgeblazen, zoals bij de oude, die heeft eigenlijk alleen de cartridge leeggeblazen omdat ik meer bezig was met de scanner.\n\nIk las ook over Led printers, wat in opkomst is, maar ook beter?\n\nOok printers zullen steeds geoptimaliseerd worden, heb dan graag een recent apparaat, misschien wel de laatste printer, wie weet:D
Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[url]http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/dell-c1765nfw?c=nl&cs=nlbsdr3&l=nl&s=bsd[/url]\r\n\r\n[url]http://configure2.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?c=nl&cs=nlbsdr3&kc=305&l=nl&oc=c1765nfw&s=bsd&sbc=dell-c1765nfw[/url]\r\n\r\n\r\n deze misschien [url]http://www.mycom.nl/desktops-randapparatuur/printers-scanners/laserprinters/448261/samsung-clx-3305w-all-in-one-color?channel_code=17&product_code=86630397&utm_campaign=kieskeurigclick&utm_medium=cpc&utm_source=kieskeurig[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;646435]...............deze misschien [url]http://www.mycom.nl/desktops-randapparatuur/printers-scanners/laserprinters/448261/samsung-clx-3305w-all-in-one-color?channel_code=17&product_code=86630397&utm_campaign=kieskeurigclick&utm_medium=cpc&utm_source=kieskeurig[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBen absoluut geen Dell fan, maar smaken verschillen.\r\nDe Samsung staat nog bovenaan het lijstje ;) nog geen goed alternatief gezien.\r\n\r\nwaarom zijn die dingen zo idioot zwaar, net als in de wasmachine een blok beton erin voor stabiliteit:D\r\nDe Samsung valt nog mee, er zijn veel zwaardere, kun je niet op een lullig plankje neerzetten.
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;646434]Mijn ervaring met de vorige printer/scanner is dat aanhouden voor alleen scannen niet werkt want dat klereding bleef hangen in de foutmelding van de cardridge.\r\nDe vervanger pikte die niet en kon ik ook niet meer scannen dus ondanks dat je daar geen inkt voor nodig bent.\r\n\r\nVoor mij alleen nog maar HP en Brother dus.[/QUOTE]\r\nMet HP heb ik het wel gehad, die hebben van mij een dikke 0, gezien de verspilde inkt, telkens als je wilt scannen onnodig inkt weg blazen.\r\nZo zijn er heel wat cartridges leeg geblazen zonder te printen. \r\nVandaar ook de smeerboel in het rechter opvang bakje, steeds vol met dikke drap.\r\n\r\nDat hoop ik met laser niet te krijgen natuurlijk, anders schiet ik er niet veel mee op uiteindelijk.:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;646435],..............\r\n\r\n\r\n deze misschien [url]http://www.mycom.nl/desktops-randapparatuur/printers-scanners/laserprinters/448261/samsung-clx-3305w-all-in-one-color?channel_code=17&product_code=86630397&utm_campaign=kieskeurigclick&utm_medium=cpc&utm_source=kieskeurig[/url][/QUOTE]\r\nBij Mycom niet meer leverbaar, bedrag gaat daardoor stuk omhoog.\r\nZo oud is dat model toch niet?
Link naar reactie
[QUOTE=Desperado;646471]Nog 507 Stuks staat op de site ??\r\n\r\n\r\nof .\r\n\r\n [url]http://tweakers.net/pricewatch/318742/samsung-clx-3305w-all-in-one-color.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nstond eerst niet meer leverbaar bij.\r\neven later weer een bestelknop.\r\nLiep missien net langs elkaar, gelijk besteld.\r\n\r\nHad al eerder bij mycom gekeken omdat hij bovenaan staat.\r\nKoop wel vaker daar.\r\n\r\nDus binnenkort ophalen.
Link naar reactie
Ik heb ook zoiets . De Samsung CLX-3170 ,met netwerk aansluiting (bedraad)\nHeb het ding al zeker 3 jaar en enkele weken geleden pas voor de eerste maal de toner cartridge\'s vervangen.(kost dan wel tussen de 100 en 150 euro)\nSamsung netwerk printer heeft ook nog als voordeel dat als je een samsung smartphone hebt je vanaf deze phone foto\'s kunt printen via je eigen netwerk zonder iets te hoeven installeren.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;646501]Ik heb ook zoiets . De Samsung CLX-3170 ,met netwerk aansluiting (bedraad)\nHeb het ding al zeker 3 jaar en enkele weken geleden pas voor de eerste maal de toner cartridge\'s vervangen.(kost dan wel tussen de 100 en 150 euro)\nSamsung netwerk printer heeft ook nog als voordeel dat als je een samsung smartphone hebt je vanaf deze phone foto\'s kunt printen via je eigen netwerk zonder iets te hoeven installeren.[/QUOTE]\nDat is mooi lang dan, zijn dat dezelfde toners, heb er nog niet naar gekeken. Neem aan dat je hem dan ook weinig gebruikt als je 3 jaar met de eerste - en ook half volle - hebt gedaan.\nStart ie zonder problemen op als je hem gebrukt om, te printen?\nOf moet je de toners eerst uitnemen en schudden?\nIk heb geen idee.\n\nNee, heb geen Samsung, zoon wel, maar moet toch ook werken met een ander merk. \nZal dat allemaal niet zoveel gebruiken denk ik.\nIk doe er eenvoudige dingen mee, zullen wel weer veel onnodige dingen op zitten.\nEen envelop heb ik bijvoorbeeld maar zelden geprint, meer omdat het meestal niet goed ging.\nEn dat voor een enkele envelop, schrijf ik het wel even met de hand.:D\n\nIk lees ook wat over een imaging unit.
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;646532]Ja had die gezien en lees er goede berichten over.[/QUOTE]\r\n\r\nvandaag de samsung opgehaald, zit nog dicht in de doos, morgen eens kijken, of weekend.\r\nzat nog te twijfelen over de ibood aanbieding. maar dat ding is zowat 60 cm. hoog..\r\nDan is het ook kiezen tussen groot en nog groter :(\r\nDenk wel dat het uiteindelijk met printen voordeliger is. Maar ja, als je misschien een half tot hoogstens een heel pak papier per jaar gebruikt ......\r\nGaat er mij meer om datiehetdoetalsiehetmoetdoen..\r\n\r\nNeem aan dat er ergens een melding komt als toner bijna leef is.\r\nMoet je dan de toner uitnemen en schudden?\r\nValt er nergens poeder uit, zal wel een smeerboel geven :D
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;646501]Ik heb ook zoiets . De Samsung CLX-3170 ,met netwerk aansluiting (bedraad)\r\nHeb het ding al zeker 3 jaar en enkele weken geleden pas voor de eerste maal de toner cartridge\'s vervangen.(kost dan wel tussen de 100 en 150 euro)\r\nSamsung netwerk printer heeft ook nog als voordeel dat als je een samsung smartphone hebt je vanaf deze phone foto\'s kunt printen via je eigen netwerk zonder iets te hoeven installeren.[/QUOTE]\r\n\r\nIs de 100 euri dan een clone, lijkt wel erg voordelig voor 4 stuks of zelf vullen?\r\nDat ga ik in ieder geval niet doen, zelf vullen, of ik zou opeens wel erg veel moeten gaan verbruiken.\r\nSoms zie je wel eens een \" super aanbieding \" wat toners betreft, maar heeft het veel nut om dat te kopen en misschien een paar jaar in de kasr te leggen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...