Ga naar inhoud

nieuw game systeem voor ongeveer € 1000,-


Aanbevolen berichten

Voor het spelen van o.a Crysis 3 en Bioshock Infiniti op zo hoog mogelijke settings, maar ook games als Fifa 14 en evt GTA V,( mocht deze op pc uitkomen) wil ik graag de volgende configuratie van ong € 1000,- aanschaffen;\r\n\r\nCooler Master K-380 Advanced 3.0 \r\n600 Watt Cooler Master voeding\r\nIntel Core i5 4670K 3.40 Ghz\r\nMSI B85-G43 Gaming\r\n7.1 Geluidskaart onboard\r\nCrucial Ballistix Tactical 8GB DDR3-1600\r\n500 GB SataIII Hardeschijf\r\nDVD Brander\r\nPowercolor AMD Radeon HD R9 280X 3GB\r\n1Gbit netwerkkaart\r\n\r\nIk ben zelf nog in het bezit van een 2 TB harde schijf (7200) en een SSD van 128 GB van Samsung.\r\n\r\nVoldoet deze config een beetje of zeggen jullie, dit of dat zou ik anders doen.\r\n\r\ngraag advies van echte kenners bvd
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;646185]@Niekie, AMD levert geen voedingen, ik vermoed dat je je vergist met GraKa\'s.\r\nDit even voor het geval TS daarop gaat googlen en zich suf zoekt...[/QUOTE]\r\n\r\nAch sorry... Ik bedoelde die videokaart R9 en haalde dat even door elkaar met jou RS voeding. \r\nJe hebt helemaal gelijk overigens over AMD en voedingen. : - )\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...