Ga naar inhoud

Nieuwe PC


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben toe aan een nieuwe computer, want de mijne begint nu toch wel aardig wat mankementen te vertonen. Ik heb mijn oog laten vallen op het volgende systeem.\r\n\r\nHP Pavilion 20-b150ed All-in-One desktop\r\n\r\n- 20 inch (ca. 50,8 cm) HD+ breedbeeldscherm met een resolutie van 1600x900\r\n- Scherm is kantelbaar 10 ° voorover en 25 ° achterover\r\n- AMD E1-1200 processor met een kloksnelheid van 1,4 GHz en 1 Mb cache\r\n- 8 Gb DDR3 werkgeheugen om ook met grote bestanden snel te kunnen werken\r\n- Harde schijf van 1 Tb (7200 rpm)\r\n- AMD Radeon HD 7310 Graphics met gedeeld videogeheugen\r\n- Optische drive DVD-RW speler- en brander\r\n- Ingebouwde webcam met microfoon\r\n- 6-in1 geheugenkaartlezer\r\n- 10/100/1000 Gigabit/s Ethernet netwerkinterface\r\n- Draadloos toetsenbord en optische muis\r\n- Aansluitingen: 4x USB2.0, 2x USB3.0, 1x audio-uitgang en 1x hoofdtelefoon\r\n- Microsoft Windows 8 Home Premium 64 bit\r\n\r\nPrijskaartje 575,-\r\n\r\nHij moet Photoshop CS6 en Dreamweaver CS6 kunnen draaien. Daarnaast gebruik ik hem alleen voor de standaard dingen, internetten, muziek luisteren, filmpjes kijken, mailen.\r\n\r\nIs dit wat voor mijn ? of niet ?
Link naar reactie
sorry ik word een beetje lastig, maar nu heb ik deze systeem nog gevonden.\n\nHP Pavilion 500-010ed desktop computer € 479,-\n\n- Processor: AMD A6-5400K Dual Core met een kloksnelheid van 3,5 Ghz\n- Werkgeheugen: 4 Gb DIMM DDR3 (uit te breiden tot 8 Gb)\n- Harde schijf van 1 Tb (7200 rpm)\n- AMD Radeon HD 8470 grafische kaart met 1 Gb vast videogeheugen\n- Optische drive DVD-RW+/- dual layer.\n- De ingebouwde 6-in-1 multikaartlezer leest de meest gangbare geheugenkaarten\n- Gigabit Ethernet aansluiting 10/100/1000 Mbps\n- Geluid via HD Audio 7.1\n- Met USB-toetsenbord en -muis\n- Aansluitingen: 4x USB2.0, 2x USB3.0, 3,5 mm hoofdtelefoon en 1x microfoon\n- Het besturingssysteem is Microsoft Windows 8 Home Premium 64\n\nNu lijkt me dit best een zwaar systeem, hoe zit het dan met de stroomverbruik ? De computer staat hier zo\'n 10-12 uur per dag aan.
Link naar reactie
Da\'s nog steeds geen zwaar systeem (dat gaat je namelijk niet lukken voor 500 euro), maar wel een heel stuk beter dan de vorige twee. Hiermee gaat Photoshop wel lukken. Dreamweaver ook.\n\nStroomverbruik valt niks zinnigs over te zeggen. Dat hangt af van wat je met de computer doet. Alleen aan staan kost een stuk minder dan er daadwerkelijk mee werken. Het klopt dat een zwaar systeem meer stroom verbruikt. Ik denk dat dit een van de lichtste systemen is waarmee je lekker met Photoshop kunt werken.
Link naar reactie
Oke even verdere toelichting ivm stroomverbruik.\n\nzeg maar van de 12 uur gemiddeld.\n\nWord er 2-3 uurtjes met photoshop/dreamweaver gewerkt.\nWord er 4-5 uurtjes geinternet (facebook, youtube)\nWord er 1 uurtje video gekeken (buiten youtube om)\nDe muziek staat wel continue aan.\nSoms iets downloaden via spotnet/torrents.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...